اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دو شهید گمنام در کمالشهر کرج آرام گرفتند

دو شهید گمنام با استقبال مردم کمالشهر در پارک آزادگان این شهر به خاک سپرده شدند.

دو شهید گمنام در کمالشهر کرج آرام گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، علی دهقان معاونت مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: مردم استان البرز در 22 نقطه میزبان شهدای گمنام می‌باشند و حرم این شهدا قدمگاه عاشقان و مشتاقان فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: مردم ولایتمدار کمالشهر نیز مدت‌ها بود درخواست میزبانی از شهدای گمنام را داشتند و پیگیر این موضوع بودند که با مساعدت کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دو شهید گمنام به این امر اختصاص یافت.

دهقان از استقبال باشکوه مردم از کاروان شهدای گمنام به نیکی یاد کرد و گفت: شهدا در هر نقطه‌ای حضور پیدا می‌کنند حال و هوای معنوی خاصی با خود به ارمغان می‌آورند که بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره): شهدا امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.

دهقان در خاتمه گفت: در این راستا مقرر شده است که عملیات اجرایی ساخت حرم شهدای گمنام و تأسیسات جانبی آن در کمترین زمان با کوشش مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری کمالشهر آغاز شود.

انتهای پیام/2302/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول