اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

برگزاری 40 دوره مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار از اجرای 116 هزار و 213 نفرساعت آموزش در بخش دولتی آموزش‌های مهارتی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 40 دوره مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار

ناصر یاریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال در مرکز خواهران و برادران شهرستان بهار 29 حرفه به متقاضیان آموزش داده شده است.

وی افزود: کارگاه پرورش قارچ در سال جاری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران راه‌اندازی شده و دوره آموزشی پرورش‌دهنده قارچ دکمه‌ای برای نخستین‌بار آموزش داده شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار ادامه داد: همچنین آموزش حرفه کیف‌دوز برای بانوان و آموزش نصب و تعمیر کولرهای گازی پنجره‌ای و اسپیلت ویژه آقایان برای نخستین بار در این مدت اجرا شد.

وی با اشاره به آموزش حرفه‌های متنوع مهارتی در این شهرستان بیان داشت: در سه ماهه سوم در مرکز برادران هفت حرفه و در مرکز خواهران 10 حرفه آموزش داده می‌شود.

یاریاری اضافه کرد: دوزنده لباس کودک، تولیدکننده چندرسانه‌ای و قالیباف درجه 2 ویژه خواهران و نصب و تعمیرات پکیج و سرویسکار و نگهدار تراکتور و تیلر ویژه برادران دوره‌های است که در آذرماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام در این دوره‌های رایگان می‌توانند تا قبل از شروع دوره به واحد پذیرش آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار مراجعه و از زمان برگزاری کلاس‌ها مطلع شده و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/89002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول