اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد:

عمران شهری و خدماتی اولویت شهردار بجنورد باشد

عضو شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: عمران شهری و ارائه خدمات عمومی به شهروندان در اولویت شهردار منتخب شورای اسلامی چهارم شهر قرار بگیرد.

عمران شهری و خدماتی اولویت شهردار بجنورد باشد

علیرضا باغچقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در کنار این اولویت‌ها به فعالیت‌های فرهنگی در شهرداری نیز بایستی توجه بیشتری شود، اظهار کرد: طی سنوات گذشته کمتر به این حوزه‌ها توجه شده و شهروندان دغدغه‌هایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه بجنورد به عنوان مرکز استان شرایط بسیار بهتری را در حوزه عمران شهری می‌طلبد، خاطرنشان کرد: هم اکنون برخی پروژه‌های نیمه تمام شهری وجود داشته که باید با اولویت تکمیل و به بهره برداری برسد.

باغچقی بر توجه شهردار بجنورد به حواشی شهر نیز تاکید کرد و گفت: هم اکنون یک سوم از جمعیت این شهر در حواشی سکونت داشته از این رو توسعه خدمات در این مناطق یک ضرورت است.

وی آسفالت و همچنین تسهیلاتی برای صدور پروانه برای واحدهای مسکونی حواشی شهر را در این راستا برشمرد و اظهار کرد: به طور حتم با تحقق این مهم بخش مهمی از مطالبات مردم در حواشی بجنورد مرتفع می‌شود.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول