اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی تفرش:

راهداران تفرش برای خدمات‌رسانی در فصل سرما آماده شدند

رئیس اداره راه و شهرسازی از آمادگی کامل راهداران در فصل سرما به منظور ارایه خدمات جاده‌ای و مسافرین در شهرستان تفرش خبر داد.

راهداران تفرش برای خدمات‌رسانی در فصل سرما آماده شدند

مجتبی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: در آستانه فصل سرما و بارندگی، اکیپ‌های طرح زمستانی راه و ترابری فعال و در مناطق کوهستانی و برفگیر شهرستان تفرش مستقر شده‌اند.

وی از ذخیره‌سازی هزار تن نمک و 2 هزار تن ماسه برای محور‌های برفگیر تفرش خبر داد و افزود: این میزان ذخیره‌سازی در کاهش لغزندگی محورها در زمان بارش برف و یخبندان جاده‌های این شهرستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اظهار داشت: عملیات زمستانی در دو گردنه در محور اصلی و پنج گردنه در محور روستایی است که این محورها بسیار برفگیر هستند و راهداران با استقرار در دو راهدارخانه محورهای گیان و نقره‌کمر آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران می‌باشند.

معصومی از تجهیز محورهای کوهستانی پرتردد شهرستان به ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین خبر داد و تصریح کرد: 2 دستگاه گریدر، پنج دستگاه کامیون و 10 دستگاه تراکتور برف‌روب برای مسیرهای سخت گذر شهرستان در نظر گرفته شده است که در پنج مسیر روستایی و هفت گردنه برفگیر آماده خدمت رسانی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی تفرش با اشاره به کمبود امکانات راهداری برای اجرای طرح زمستانی در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان تفرش بیان داشت: در صورت بارش سنگین برف و بوران و بحرانی شدن محورهای شهرستان تفرش امکانات موجود راهداری جوابگو نیست.

شهرستان تفرش 440 کیلومتر محور مواصلاتی اصلی و فرعی دارد.

انتهای پیام/87007/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول