اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین افتتاح بزرگراه امام علی(ع)

لباس راهداری به استاندار بوشهر تقدیم شد

به پاس زحمات استاندار بوشهر در اجرای پروژه‌های مختلف راه‌سازی این استان، مدیرکل راه و شهرسازی لباس راهداری را تقدیم فریدون حسنوند کرد.

لباس راهداری به استاندار بوشهر تقدیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در آیین افتتاح بزرگراه امام علی به پاس زحمات استاندار بوشهر هدایت‌ها و حمایت‌های وی در اجرای پروژه‌های راه‌سازی به ویژه بزرگراه امام علی(ع) لباس راهداری تقدیم وی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تقدیر از حمایت‌های استاندار بوشهر در اجرای این پروژه گفت: هدایت‌ها و حمایت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار نقش مهمی در اجرا و افتتاح این پروژه در موعد مقرر داشت.

علیرضا صفایی خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر به منظور تسریع در اجرای این پروژه بارها و بارها در طول شبانه‌روز از این پروژه بازدید می‌کرد و دستورات لازم برای اجرای بهتر این پروژه می‌داد.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر یک راهدار بزرگ است، گفت: پروژه بزرگراه امام علی (ع) از لحاظ کیفی هم از سطح بسیار خوبی برخوردار است به طوری که در آن از بتون آسفالته استفاده شده است.

صفایی یادآور شد: قرار بود این پروژه عید غدیر افتتاح شود اما به دلیل مشکلاتی که در تهیه قیر به وجود آمد این پروژه امروز افتتاح شد.

پروژه بزرگراه امام علی و میدان غدیر به طول 6 کیلومتر با 25 میلیارد تومان اعتبار امروز افتتاح شد.

انتهای پیام/66006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول