اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور زمستانی در کرج برگزار شد

به منظور ارزیابی تجهیزات و آمادگی نیروهای خدمات‌رسان، شهرداری کرج مانور زمستانی برگزار کرد.

مانور زمستانی در کرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها شهرداری کرج و سازمان‌های مرتبط ظهر امروز مانور زمستانی را برگزار کردند و میزان تجهیزات و آمادگی نیروهای خود را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیرعامل سازمان موتوری شهرداری کرج، ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مانور اظهار داشت: با برگزاری این مانور میزان تجهیزات و آمادگی نیروهای انسانی مورد ارزیابی قرار گرفت که براساس تمهیدات اندیشیده شده این میزان خدمات مطلوب است.

غلامرضا رضوانی نقش سازمان موتوری و خدماتی را مهم ارزیابی کرد و افزود: با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها و بروز برخی از مشکلات در سطح شهر لذا تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده است و امسال با پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت.

وی برگزاری مانورهای آمادگی توسط این سازمان را با هدف حفظ شرایط آماده‌باش و بررسی بهترین شیوه‌های پاکسازی معابر از وجود هر گونه سد و مانع در فصول سرد عنوان کرد.

به گفته این مسئول خودروهای سنگین برای اجرای عملیات زمستانی آماده شده‌اند.

رضوانی تأکید کرد: تعداد 100 دستگاه خودروی سنگین، توانمندی و امکانات موتوری این سازمان را به نمایش گذاشتند.

وی این خودروها را شامل گریدر، نمک‌پاش، لودر، باب کت، بیل مکانیکی، لجن‌کش و کامیون عنوان کرد.

رضوانی با بیان اینکه سال‌های گذشته بر اثر بارش برف و باران اختلالاتی در رفت و‌ آمد مردم ایجاد شده بود، افزود: بروز این مشکلات در ایام سرد نارضایتی مردم را به همراه دارد که امسال سعی شده است که از تمام توان خود برای ارائه خدمات به مردم در فصل زمستان و به ویژه در روزهای برفی استفاده شود.

وی با بیان اینکه کرج در همه فصول پذیرای گردشگران نیز هست، گفت: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هیچ مشکلی در زمینه تردد نداشته باشیم.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول