اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

صادرات بیش از 14 هزار تن شیر و محصولات حیوانی از آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: هفت ماه امسال 14 هزار و 136 تن شیر و محصولات حیوانی از گمرکات آذربایجان غربی صادر شده است.

صادرات بیش از 14 هزار تن شیر و محصولات حیوانی از آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفت ماه امسال 14 هزار و 136 تن شیر و محصولات حیوانی به ارزش 17 میلیون و 109 هزار و 889 دلار از گمرکات آذربایجان غربی صادر شده است.

وی به میانگین ارزش دلاری یک تن شیر و محصولات حیوانی صادر شده از گمرکات استان در هفت ماه امسال اشاره کرد و اذعان داشت: این رقم یک‌هزار و 210 دلار برآورد شده است.

سیداحمدی از افزایش صادرات شیر و محصولات حیوانی گمرکات آذربایجان غربی خبر داد و گفت: هفت ماه امسال صادرات این محصول نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 82 درصد افزایش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: 9 هزار و 421 تن مصنوعات ساخته شده از چدن، آهن و فولاد به ارزش 16 میلیون و 172 هزار و 77 دلار در هفت ماه امسال از گمرکات استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه ارزش دلاری صادرات مصنوعات ساخته شده از چدن، آهن و فولاد از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: میانگین ارزش دلاری یک تن مصنوعات ساخته شده از چدن، آهن و فولاد صادر شده از گمرکات استان در هفت ماه امسال یک هزار و 717 دلار گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول