اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان خبر داد

تعطیلی یکی از کشتارگاه‌های طیور در همدان

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان از تعطیلی یکی از کشتارگاه‌های طیور در سطح استان همدان به دلیل آلودگی زیست محیطی خبر داد.

تعطیلی یکی از کشتارگاه‌های طیور در همدان

قربانعلی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تعطیلی یکی از کشتارگاه‌های طیور در سطح استان همدان به دلیل آلودگی زیست‌محیطی خبر داد. 

وی با اشاره به معرفی مسئول کشتارگاه مذکور به مراجع قضایی اظهار کرد: بر حسب رأی صادره از مرجع قضایی متصدی مربوطه به کیفر تحمل یک سال حبس تعزیری و تعطیلی کشتارگاه تا رفع آلودگی زیست‌محیطی محکوم شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان تصریح کرد: در راستای قوانین و مقررات زیست محیطی نیز 6 واحد تولید آسفالت، سیلیس، لبنی، بتن و کشتارگاه به دلیل آلوده ساختن محیط زیست، اخطاریه زیست‌محیطی دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به واحدهای مذکور اعلام شده پس از صدور اخطاریه‌های زیست‌محیطی در صورت عدم رفع مشکل با برخورد قانونی اداره کل حفاظت محیط زیست مواجه خواهند شد.

محمدپور ابراز داشت: در راستای قوانین و مقررات شکار و صید نیز چهار شکارچی متخلف در حوزه شهرستان‌های تویسرکان، کبودراهنگ، همدان و رزن به اتهام شکار غیر مجاز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این شکارچیان به اتهام شکار غیر مجاز 23 قطعه کبوتر وحشی، دو قطعه مرغ مینا، یک قطعه خوتکا و یک قطعه سار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان در پایان خاطرنشان کرد: افراد دستگیرشده در مجموع به پرداخت 20 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی و 6 میلیون و 800 هزار ریال ضرر و زیان مربوطه محکوم شدند.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول