اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل خبر داد

اجرای 150 برنامه در هفته بسیج در آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از اجرای بیش از 150 برنامه توسط این ناحیه در این شهرستان خبر داد.

اجرای 150 برنامه در هفته بسیج در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید مرتضی کسایی‌زادگان امشب در جمع خبرنگاران با گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: رها شدن از چنگال ظلم و استبداد به معنای روی آوردن به فرهنگ با ارزش و غنی بسیج است.

وی ایجاد محله‌های اسلامی را یکی از اهداف غایی بسیج عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با ایجاد حدود یک‌هزار حلقه صالحین سعی در ایجاد محله‌های اسلامی و تربیت نیروهای مؤمن و متدین کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در سال‌های اخیر ابراز داشت: شهرستان آران و بیدگل در راستای برنامه‌های بسیج سازندگی، یکی از شهرهای موفق در استان در اجرای این گونه برنامه‌ها بوده است.

کسایی‌زادگان با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل در سال گذشته توانست رتبه اول استان را در عرصه اقتصادی بسیج سازندگی کسب کند، گفت: تاکنون نزدیک به 80 طرح اقتصاد مقاومتی در قالب‌های مختلف توسط ناحیه مقاومت بسیج در این شهرستان به اجرا درآمده است.

این مسئول افزود: یکی دیگر از اقدامات ناحیه بسیج آران و بیدگل در سال‌های اخیر تکمیل شورای عالی بسیج قشر و اقشار است که در آن نخبگان و اقشار مختلف جامعه در مورد مشکلات و محدودیت‌های شهر به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند.

کسایی‌زادگان، برپایی اردوهای راهیان نور را از دیگر اقدامات انجام شده ناحیه مقاومت بسیج در سال جاری عنوان کرد و گفت: در عید امسال 2 هزار نفر و در تابستان 500 نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل همچنین در مورد برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان بیان داشت: در هفته بسیج بیش از 150 برنامه توسط این ناحیه در آران و بیدگل اجرا می‌شود.

وی در خصوص این برنامه‌ها متذکر شد: دیدار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با رهبر معظم انقلاب، دیدار با امام جمعه شهرستان، تزیین پایگاه‌های مقاومت بسیج، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، اجتماع بسیجیان در روز پنجم آذرماه، برگزاری یادواره شهدای کارگر به همراه برپایی نمایشگاه و دیدار با خانواده شهدا از عمده برنامه‌های هفته بسیج در آران و بیدگل است.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول