اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

گرامیداشت هفته بسیج با 2200 ویژه برنامه در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری 2 هزار و 200 ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در این استان خبر داد.

گرامیداشت هفته بسیج با 2200 ویژه برنامه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: اساس بسیج در جمهوری اسلامی، بر آگاهی است،

وی افزود: نـیـروهـای جـان بـر کـف بـسـیـجی که سلاح بصیرت و آگاهی را با سلاح رزم توأمان دارند، جایگاه بسیار بلند و مقامی بس ارزشمند را در جامعه اسلامی دارا هستند و جمهوری اسلامی در هیچ زمانی از وجود آنها بی‌نیاز نبوده است.

محمدسلیمانی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی در تبیین جایگاه بسیج و وصف بسیجیان، گفت: تـشـکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی یقیناً از برکات خداوند بود که بـر مـلّت عـزیـز و انـقـلاب اسـلامـی ارزانـی شد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری 2 هزار و 200 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: 764 برنامه در حوزه فرهنگ و ایثار، 528 برنامه معنوی و 74 برنامه اجتماعی از جمله برنامه‌های این هفته است.

محمدسلیمانی ادامه داد: هفته بسیج با شعار بسیج پیشتاز حماسه و خدمت از 30 آبان آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از افتتاح 48 مورد پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در این هفته خبر داد و اذعان داشت: 36 سوله حلقه صالحین و 9 دی و 12 پروژه اقتصاد مقاومتی از جمله این پروژه‎ها است.

سلیمانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حماسه و خدمت در این هفته یادآور شد: در این نمایشگاه با عنوان حماسه و خدمت دستاوردها، ابتکارات و خلاقیت نخبگان و فعالان بسیجی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه بسیج است، تأکید کرد: بسیج توانسته دشمن و تهدیدات آن را بشناسد و متناسب با تهدیدات خود را آماده دفاع کرده است.

انتهای پیام/68006/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول