اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان:

فرهنگ بسیجی باید در کشور زنده نگه داشته شود

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امروز دشمنان از بسیج می‌ترسند، گفت: باید فرهنگ بسیجی در کشور زنده نگه داشته شود.

فرهنگ بسیجی باید در کشور زنده نگه داشته شود

اکبر عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نقش امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج بسیار ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه همان قدر که مسئولان عالی کشور خود را بسیجی می‌دانند بیانگر ارزش و اهمیت این نهاد مقدس و شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: بسیج در طول این دوران نقش بسیار موثری در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف داشته است.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور بسیج در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی بسیار پر رنگ بوده است، تصریح کرد: حتی مواقعی که با حوادث غیر مترقبه‌ای مواجه می‌شویم حضور بسیج و نقش آنها در حمایت از مردم آسیب دیده بسیار چشمگیر است.

عباسی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از نهاد مقدس بسیج می‌ترسند، یادآور شد: چشمان ناپاک و نامحرمانی که به انقلاب اسلامی بد نگاه می‌کنند از بسیج و این شجره طیبه هراس دارند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان فرهنگی کشور به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در کشور توجه داشته باشند، ادامه داد: باید این فرهنگ همیشه زنده نگه داشته شود.

این مسئول با بیان اینکه گسترش فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت بستگی به مسئولان فرهنگی کشور دارد، اذعان داشت:‌ در این زمینه فقط اقدامات صورت گرفته توسط سپاه کافی نیست چراکه بسیج یک نهاد گسترده و ملی محسوب می‌شود و همه باید در این زمینه اقدام کنند.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان در زمینه ترویج فرهنگ بسیجی و فرهنگ‌سازی در این راستا نیز متذکر شد: اقدامات صورت گرفته موثر و مفید بوده، اما کافی نیست و هر چه در راستای گسترش این فرهنگ اقدام شود، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول