اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

کارنامه 34 ساله بسیج درخشان است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج طی 34 سال آنچنان خوب درخشید که الگوی دیگر کشورها شده است چنانچه در لبنان بسیج حزب‎الله، در غزه بسیج حماس، در سوریه و عراق نیز بسیج مردمی شکل گرفته است.

کارنامه 34 ساله بسیج درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز با گرامیداشت هفته بسیج ویاد وخاطره شهدای بسیجی در گرگان اظهار داشت: هر وقت مردم برای حفظ دستاوردها ورود کردند قطعا موفق خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‎های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی و ... ورود کرده است، تصریح کرد: امروز هر چه پیشرفت علمی و اقتصادی که در مملکت می‎بینید وقتی بررسی می‎کنید نشان از فعالیت نیروهای متدین بسیجی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بسیجیان با همان شیوه‎ای که در زمان جنگ تمام هستی خود را گذاشتند اکنون نیز در عرصه اختراع، ابتکار، مسائل هسته‎ای، برق، الکترونیک، آی‎تی، پزشکی و خودروسازی جانانه پای کار آمدند.

بابایی تاکید کرد: بسیج یک نیروی عظیم مردمی است که آماده است هر زمان بنا به نیاز انقلاب و شرایطی که به وجود می‎آید ایفای نقش داوطلبانه کند و از انقلاب به دفاع برخیزد به همین دلیل بسیج در نزد آمریکائی‎ها و اسرائیلی‎ها یکی از مبغوض‎ترین سازمان‎ها است.

وی بیان داشت: بسیح با رویکردی که در عرصه علم و اقتصاد دارد با جنگ‎هایی که دشمن به کشور تحمیل کرده مقابله می‎کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دشمن با ترور دانشمندان ایرانی می‎خواست از پیشرفت‎های علمی کشور جلوگیری کند اما بسیجیان باعث شدند که دشمن به سستی کار خودش پی ببرد و در همه عرصه‎ها با شتاب پیش برود.

بابایی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی را باید در دولت و مردم ترویج داد، یادآور شد: قطعا وقتی عامه مردم در کوی و برزن در عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید ورود کنند موجبات اقتدار نظام را از درون به وجود می‎آورند بنابراین اگر کشور از درون مقتدر شود می‎تواند در عرصه‎های بین‎المللی نیز از منافع خود دفاع کند.

وی اظهار داشت: دشمن با اعمال تحریم‎ها و فشارهایی که به کشور ما وارد کرده یک فرصت طلایی به وجود آمده است چنانکه با اتخاذ شیوه‎های مقاومتی و استفاده از ظرفیت‎های عموم مردم می‎توانیم به خوبی از این فرصت‎ها استفاده کنیم و ایران را به قله‎ای عظیم در مباحث مختلف برسانیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: قشرهای زیادی از بسیج شکل گرفته است که همه ظرفیت‎سازی‎ها برای کمک به انقلاب است.

انتهای پیام/83001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول