اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

عضویت 450 نفر در حوزه داوطلب جمعیت هلال احمر بیرجند

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 450 نفر در حوزه داوطلبان هلال احمر بیرجند عضویت یافتند.

عضویت 450 نفر در حوزه داوطلب جمعیت هلال احمر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، مجیدرضا لطیفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون 700 داوطلب در کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه به صورت تئوری و عملی شرکت کرده و آموزش دیده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند جذب نیروی انسانی و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر را دو ماموریت اصلی حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر دانست و تصریح کرد: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر با جذب، سازماندهی و بهره‌گیری از توان‌های اقشار و افرادی که تمایل به مشارکت در اهداف انسان دوستانه دارند به نیازمندان کمک می‌کند.

لطیفی با بیان این‌که برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه داوطلبان این نهاد بسیار زیاد است، اذعان داشت: اجرای برنامه کاروان سلامت، طرح داوطلب کار و اهدای خون توسط داوطلبان از مهم‌ترین اقدامات این حوزه است.

وی توجه به نقاط محروم را جزو محوری‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از روستاییان باید مورد توجه عموم قرار گیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند به آموزش‌های امدادی برای آحاد مردم اشاره کرد و یادآور شد: امروز شاهد هستیم که جمعیت هلال احمر، آموزش را به صورت عمیق و گسترده در دستور کار خود قرار داده و در دورترین نقاط به ارائه خدمات امدادی و آموزشی می‌پردازد.

لطیفی اضافه کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 450 داوطلب عضو جمعیت هلال احمر بیرجند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بیرجند در ادارات، کانون‌های روستایی، پایگاه‌های مساجد و همچنین به صورت آزاد از علاقه‌مندان بالای 29 سال عضوگیری می‌کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 نفر در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بیرجند عضویت دارند.

انتهای پیام/69021/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول