اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه گذشته صورت گرفت

کمک 122 میلیون ریالی خیرین به ایتام باشت

رئیس کمیته امداد شهرستان باشت گفت: طی یک ماه گذشته 122 میلیون ریال کمک نقدی توسط خیرین و نیکوکاران باشتی برای ایتام و افراد تحت حمایت این نهاد جمع‌آوری شده است.

کمک 122 میلیون ریالی خیرین به ایتام باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز حبیب‌الله باقرپور با حضور در جمع خیرین شهرستان باشت، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 122 میلیون ریال کمک نقدی توسط خیرین و نیکوکاران باشتی برای ایتام و افراد تحت حمایت این نهاد جمع‌آوری شده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان باشت با اشاره به این‌که در روز عید غدیر بیش از 100 یتیم باشتی تحت حمایت خیرین قرار گرفته و باری دیگر حامیان ایتام در سطح شهرستان نشان دادند که همواره با کمک‌های مادی و معنوی خود و در مناسبت‌های مختلف یار و یاور نیازمندان به خصوص ایتام خواهند بود.

باقرپور با بیان این‌که، این مبلغ در راستای کمک هزینه درمان، معیشت و اعزام به اردوی زیارتی مشهد مقدس هزینه شده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره در خدمت‌‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه به کمک و تعامل با خیرین و نیکوکاران نیاز داشته و این سیاست را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و افراد نیکوکاری که به شکل‌های گوناگون و به مناسبت‌های مختلف از ایتام و نیازمندان در هر جایی دستگیری کرده و آنان را از یاری خود بهره‌مند می‌سازند، گفت: این سنت حسنه که به خوبی در جامعه ما نیز نهادینه شده است باید مورد توجه و تحسین افراد به خصوص مسئولان دستگاه‌های ذیربط قرار بگیرد.

وی در خصوص تعامل خیرین با نهادهای حمایتی از نیازمندان خاطرنشان کرد: ما با فراهم کردن شرایط مناسب برای خیرینی که خواستار تعامل با این نهاد‌ها جهت شناسایی افراد نیازمند و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تحت حمایت گرفتن این افراد هستند تا هر چه بهتر و با کیفیت‌تر در این راه گام بردارند.

انتهای پیام/82007/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول