اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر مطرح کرد

عزم استانی برای بازگشت فوتبال بوشهر به روزهای درخشان

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: در صورت همدلی و وحدت می‌توانیم فوتبال استان بوشهر را به روزهای درخشان خود برسانیم و این امر به تنهایی شدنی نیست و نیاز به خرد جمعی و عزم استانی دارد.

عزم استانی برای بازگشت فوتبال بوشهر به روزهای درخشان

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر در مورد موفقیت ایرانجوان خورموج در لیگ دسته سوم گفت: جای خوشحالی بود که ایرانجوان خورموج توانست نتیجه‌ای درخور شایسته تلاش‌های مجموعه کادر فنی و دست‌اندرکاران به دست آورد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: این موجب خوشحالی همه ما است که این تیم توانست به عنوان قهرمان گروه خود معرفی شود.

وی ادامه داد: شاهد حضور فرماندار دشتی، شهردار خورموج و رئیس شورای اسلامی شهر خورموج در جمع ورزشکاران بودیم که این خود می‌تواند پیامی بزرگ برای جامعه فوتبال باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: تعاملی که دارد در خانه فوتبال شکل می‌گیرد می‌توان گفت بی‌نظیر است و جای شکر دارد که همه مسئولان نسبت به جوانان ایجاد انرژی می‌کنند که این خود کمک به ساختار فوتبال استان بوشهر است.

وی افزود: فوتبال استان بوشهر روزگاری در سطح کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود و الان هم این اهتمام و جدیت را می‌طلبد که همه در کنار هم به همدلی و نگاه‌های مثبت و با یک عملکرد خوب بتوانیم این کاروان را حرکت دهیم به جایی که مدّنظر مسئولان استان و دوستداران فوتبال است به جایگاه اصلی خود برسانیم.

نجفی یادآور شد: در هیئت فوتبال بر اساس برنامه‌های خاص حرکت می‌کنیم و این برنامه‌ها را در تمام شهرستان‌ها اجرا می‌کنیم و دیروز در تنگستان، امروز در دشتی و فردا در گناوه خواهیم بود و از فوتبال استان غفلت نمی‌کنیم و فعالیت‌هایی که در شهرهای استان انجام می‌شود از نگاه ما دور نخواهد ماند.

نجفی اذعان کرد: قول می‌دهم هر باشگاهی در لیگ کشور نتیجه خوب بگیرد ما هم در کنار آنها خواهیم بود و آنچه در بضاعت ما بود به آنان کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان و شهردار خورموج نیز قول دادند که در کنار فوتبال این شهر باشند و کمک کنند و همه ما باید تلاش کنیم ایرانجوان بتواند فاتح مسابقات لیگ سه شود و بتواند در لیگ دسته دوم کشور حضور پیدا کند.

نجفی اضافه کرد: نتایجی که دارد در استان دارد پیش می‌آید نتایج ارزشمندی است و تیم ایرانجوان بوشهر نتایج خوبی را کسب کرده است و از همین جا از آقای حسنوند استاندار و جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان تقدیر می‌کنم که از فوتبال استان بوشهر حمایت می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: شب و روز خود را برای شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی استان گذاشته‌ام تا بتوانیم این ظرفیت‌ها را به کل استان ارتباط دهیم که در لیگ کشور فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در صورت همدلی و وحدت می‌توانیم فوتبال استان بوشهر را به روزهای درخشان خود برسانیم و این امر به تنهایی شدنی نیست و نیاز به خرد جمعی و عزم استانی دارد.

انتهای پیام/66001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول