اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال:

فسادی در فوتبال نمی‎بینم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه می‎گویند فساد در فوتبال زیاد است، ولی زمانی که ما داخل موضوع می‎شویم می‎بینیم که چنین چیزی نیست و من در فوتبال فسادی نمی‎بینم.

فسادی در فوتبال نمی‎بینم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کفاشیان ظهر امروز پس از برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان گلستان در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص عدم برگزاری بازی‎های دوستانه برای تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قصد برگزاری بازی دوستانه داشته‎اید یا خیر گفت: بله دوست داشتیم برگزار کنیم.

وی در ادامه در خصوص عدم برگزاری این بازی‎ها عنوان کرد: از زمانی که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد ما درگیر دو موضوع بودیم که یکی از آنها برگزاری بازی‎های لیگ داخل و خارج از کشور و حضور بازیکنان در باشگاه‎ها بوده است.

کفاشیان گفت: در FIFA DAY نیز AFC برای جام ملت‎های آسیا برنامه‎ریزی کرده بود ولی فردا که بازی با لبنان انجام شود برای این موضوع نیز برنامه‎ریزی جدی خواهیم کرد.

در خصوص قهرمانی کمیته اخلاق و انضباطی تصمیم می‎گیرد / هیچ‎وقت گمانه‎زنی نکنیم

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مطالب عنوان شده در خصوص حضور محسن قهرمانی در نیم‎فصل دوم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: موضوع محسن قهرمانی و مباحث عنوان شده، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی که یک قاضی نیز در آن کمیته‎ها وجود دارد به صورت مستقل عمل می‎کند.

کفاشیان افزود: هیچ‎وقت نباید گمانه‎زنی کنیم زیرا گمانه‎‎زنی باعث می‎شود تا افکار جامعه به سمت‎های دیگر برود.

وی گفت: ما باید صبر کنیم تا مدارک و مستندات ارائه شود و بر اساس صحبت اشخاص نمی‎توانیم نظری را بدهیم و پس از بررسی‎هایی که انجام می‎شود هر تصمیمی که گرفته شد آن رای می‎‌تواند ملاک تصمیم‎گیری باشد.

فسادی در فوتبال نمی‎بینم

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص فساد در فوتبال تصریح کرد: گفتن تا ثابت کردن و ارائه مدرک دو مطلب جداگانه است.

کفاشیان اضافه کرد: همه می‎گویند فساد در فوتبال زیاد است ولی زمانی که ما داخل موضوع می‎شویم می‎بینیم که چنین چیزی نیست.

وی تاکید کرد: برای مثال استان گلستان که جزء کوچکی از فوتبال کشور است و خیلی زیاد در فوتبال کشور تاثیرگذار بوده است، آیا فسادی در فوتبال این استان وجود دارد؟ این مسئله در جاهای دیگر هم صدق می‎کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من فکر می‎کنم برخی می‎خواهند جو را مسموم و مردم را نسبت به فوتبال بدبین کنند، به همین دلیل این مسائل را مطرح می‎کنند.

کفاشیان متذکر شد: هر کس در این خصوص ادعایی دارد به کمیته قضایی فدراسیون و کمیته اخلاق که در روزهای آینده در فدراسیون تشکیل خواهد شد مراجعه و مستندات خود را ارائه کند تا بررسی و برخورد لازم انجام شود.

این مسئول در پایان ابراز داشت: البته ما هم ضعف داریم و آن این است که اگر با این افراد که تهمت می‎زنند برخورد قاطع را انجام می‎دادیم دیگر چنین حرف‎های غیرمستندی را نمی‎زدند؛ ما این موضوع را باید پیگیری کنیم و امیدوارم این کمیته‎ها که با حضور چند قاضی تشکیل خواهد شد در این رابطه تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/83004/ن40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول