اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال

سه‌گانه هرمزگانی‌ها با برد آلومینیوم تکمیل شد

هفته خوب تیم‌های هرمزگانی در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال با برد سه بر صفر آلومینیوم برابر سایپای شمال تکمیل شد.

سه‌گانه هرمزگانی‌ها با برد آلومینیوم تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر امروز تیم‌های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و سایپای شمال از هفته دهم لیگ دسته اول در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس این شهر به مصاف هم رفتند.

در این بازی که استقبال تماشاگران نسبت به دیگر بازی‌های آلومینیوم در بندرعباس کمتر دیده می‌شد، تیم هرمزگانی که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی را نداشته است تحت نظر یورگن گده که پس از عباس سرخاب به عنوان مدیر فنی این تیم فعالیت می‌کند، سرانجام پس از هفته‌ها توانست با یک بازی پر گل خود را از قعر جدول به میانه‌های آن صعود دهد.

آلومینیوم با کسب این سه امتیاز، از 9 بازی صاحب 10 امتیاز و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت. همچنین سایپای شمال نیز در حال حاضر با پنج امتیاز در قعر جدول سیزده تیمی گروه «ب» لیگ آزادگان قرار دارد.

آلومینیوم در حالی به این برد دست یافت که در هفته جاری لیگ آزادگان و طی روز گذشته تیم‌های شهرداری بندرعباس و البدر کنگ دیگر نمایندگان هرمزگان در این لیگ نیز توانستند حریفان خود را در خارج از خانه شکست دهند.

طی روز گذشته تیم‌های فوتبال البدر کنگ و شهرداری بندرعباس به ترتیب با تیم‌های یزد لوله و نساجی مازندران در این دو شهر به عنوان میهمان بازی کردند که نتیجه این دو بازی با نتیجه مشابه یک بر صفر به سود تیم‌های هرمزگانی به پایان رسید.

شهرداری بندرعباس که به تازگی در کادر مدیریتی این تیم تغییراتی دیده می‌شود، با احتساب برد امروز جمع بردهای خود را به دو رساند و با کسب هشت امتیاز از هفت بازی در رده یازدهم گروه الف (در میان 13 تیم) قرار دارد.

از سوی دیگر تیم البدر کنگ هم گروه تیم آلومینیوم که نخستین حضور خود را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند و به عقیده بسیاری از کارشناسان عنوان پدیده این دوره از لیگ دسته یک فوتبال کشور برازنده این تیم است، با مربیگری حردانی و بازیکنان با استعداد در ساختار مدیریتی پایدار بخش خصوصی با برد دیروز در مقابل یزد لوله به رده دوم جدول صعود کرد.

تیم البدر که در هفته‌های گذشته موفق به کسب نتایجی مناسب و قابل توجه شده است، در این بازی با نمایشی حساب شده موفق شد علاوه بر کسب رده دوم، جمع امتیازات خود را نیز به رقم 16 برساند تا با انجام 9 بازی و کسب پنج برد با وجود کسب یک برد بیشتر از حریف بوشهری خود یعنی ایرانجوان بوشهر پس از این تیم در رده دوم جدول «ب» لیگ آزادگان قرار گیرد، این در حالی است که تیم بوشهری با انجام یک بازی بیشتر دارای 18 امتیاز است.

همچنین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نفت و گاز گچساران، پارسه و پاس نیز هر کدام با 13 امتیاز در تعقیب تیم‌های البدر و ایرانجوان هستند و این در حالی است که تیم آلومینیوم هرمزگان نیز در این گروه می‌تواند در صورت بازیابی خود در نیم فصل دوم خود را جز مدعیان مطرح کند.

انتهای پیام/88001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول