اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال گیتی‌پسند:

حسرت امتیازات بازی‌های خانگی را می‌خوریم

مربی تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: همچنان حسرت امتیازهای از دست رفته در بازی‌های داخل خانه را می‌خوریم.

حسرت امتیازات بازی‌های خانگی را می‌خوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، واهیک تروسیان بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیمش برابر نیروی زمینی اظهار کرد: از قبل تصور چنین بازی سختی را داشتیم زیرا تیم نیروی زمینی از تیم‌های فیزیکی لیگ یک است.

وی با بیان اینکه تنها کاری که پیش از بازی انجام دادیم این بود که تیم را از لحاظ روحی و روانی مهیای این دیدار سخت کنیم، تصریح کرد: در این چند هفته اخیر چه در بازی‌هایی که پیروزی بیرون آمدیم و چه دیدارهایی که شکست خوردیم، از تیم حریف سر بودیم اما با بدشانسی موفق به کسب امتیازات لازم در این چند هفته اخیر نشدیم.

مربی تیم فوتبال گیتی‌پسند با بیان اینکه افسوس امتیازات از دست داده در بازی‌های خانگی را می‌خوریم، تاکید کرد: نتیجه نگرفتن در بازی‌های داخل خانه دلایل مختلفی دارد، به خصوص بازی بسته حریفان در خانه ما و بدشانسی و همچنین دلایل روحی و روانی موجب شده تا در خانه نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مشکل در تیم حل شدنی است، خاطر نشان کرد: امیدوارم با شکست تیم سیاه جامگان در ورزشگاه آرارات بتوانیم مشکل نتیجه نگرفتن در بازی‌های داخل خانه را از پیش رو برداریم و بازیکنان با وضعیت روحی روانی بهتری به ادامه مسابقات فکر کنند.

دستیار دارابینیان در مورد عدم حضور سه بازیکن اصلی تیم در بازی شنبه آینده برابر سیاه جامگان نیز گفت: با ظرفیت خوبی که بر روی نیمکت ذخیره داریم، می‌توانیم نبود این بازیکنان را جبران کرده و با قدرت به میدان برویم.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول