اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج:

حقمان صعود به لیگ دسته دوم است / تلاش بازیکنانم نتیجه داد

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج با بیان اینکه حقمان صعود به لیگ دسته دوم است، گفت: تلاش بازیکنانم نتیجه داد.

حقمان صعود به لیگ دسته دوم است / تلاش بازیکنانم نتیجه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، بهنام ابولی عصر امروز در حاشیه بازی مقابل نماینده فارس در لیگ دسته سه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: این برد و قهرمانی نیم فصل را به مردم، مسئولان شهرستان و مسئولان ایرانجوان و فوتبال استان و خورموج تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: با شناختی که از این تیم داشتیم و بازی این تیم با توحید را دیده بودیم، آنالیز خیلی خوبی داشتیم و این تیم نقاط قوتی داشت و دارای بازیکنانی بود که در لیگ برتر بازی کرده بودند؛ بنابراین با شناختی که از حریف داشتیم، راه آنها را بستیم و در نهایت توانستیم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج ادامه داد: بازیکنان ما در این مرحله خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند؛ دو باختی که در بیرون از خانه کسب کردیم به ناحق بود.

ابولی تصریح کرد: امیدواریم در مرحله دوم هم بتوانیم با همین صلابت بازی‌هایمان را ادامه دهیم و حقمان است که به لیگ دسته دوم راه پیدا کنیم.

حجت اراضی، سرمربی تیم فوتبال بازرگانی بهادری کوار فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی در پاسخ به این سئوال که چطور شد که تیم ایرانجوان خورموج تیم شما را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد، بیان داشت: داور تمام بازی را یکطرفه قضاوت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بازرگانی بهادری کوار فارس افزود: دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند، اما امروز داور سر تیم ما را برید و علیه ما سوت زد.

نماینده فدراسیون فوتبال نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم بازی خیلی خوبی را ارائه کردند و ما از همکاری هیئت فوتبال شهرستان دشتی تشکر می‌کنیم.

عبدالحسین بن رشید افزود: تیم فوتبال ایرانجوان خورموج دارای تماشاگران منضبطی است و من فکر نمی‌کردم که یک فوتبال به این خوبی در این زمین برگزار شود. با اینکه بازی حساسی بود قضاوت داوران خیلی خوب بود و تیم داوری قضاوت سالمی انجام داد.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال ایرانجوان خورموج با 25 امتیاز قهرمان مرحله اول گروه چهارم لیگ دسته سوم کشور شد.

انتهای پیام/66001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول