اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی چالوس خبر داد

نقد و بررسی اشعار شاعران جوان در چالوس

دبیر کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی چالوس از نقد و بررسی اشعار شاعران جوان در چالوس خبر داد.

نقد و بررسی اشعار شاعران جوان در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی‌اصغر مختاری‌نژاد امشب در جلسه انجمن کانون ادبی کتابخانه بقیة‌الله چالوس که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، اظهار داشت: جلسات انجمن ادبی که به صورت هفتگی و ماهانه در این مکان برگزار می‌شود شامل شعرخوانی شاعران شهرستان چالوس، نقد و بررسی اشعار شاعران و نویسندگان است.

وی تصریح کرد: مطلع شدن از آثار جدید دوستان، تبادل نظرات و اندیشه‌ها، گام نهادن در عرصه نقد و بررسی و همچنین رشد و تعالی شعر و نویسندگی از جمله امتیازات برگزاری این جلسات است.

مختاری‌نژاد ادامه داد: نقد کتاب‌های چاپ شده توسط نویسندگان بومی و نویسندگان سایر شهرها، رونمایی از برخی کتاب، برگزاری همایش‌های مناسبتی از دیگر برنامه‌های اعضای انجمن ادبی در این شهرستان است.

وی با قدردانی از رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان چالوس بیان داشت: با حمایت مسئولان کتابخانه شاعران و نویسندگان در رده‌های سنی مختلف به صورت هفتگی گرد هم می‌آیند و به تبادل اندیشه‌ها و نظرات می‌پردازند.

دبیر کانون ادبی کتابخانه چالوس یادآور شد: اعضای انجمن ادبی علاوه بر حضور در انجمن عضو کتابخانه نیز هستند و می‌توانند از ذخایر کتابخانه نیز استفاده مطلوب داشته باشند.

مسئول کانون ادبی کتابخانه عمومی نوشهر نیز در این جلسه گفت: تبدیل کتابخانه‌ها از یک نهادی که کار امانت دادن کتاب‌ها را برعهده داشت به یک نهاد فرهنگی و هنری از مزایای برگزاری محافل ادبی در کتابخانه‌ها است.

میثم متاجی با قدردانی از نهاد کتابخانه‌های استان در زمینه برگزاری جلسات شعر در کتابخانه‌ها تصریح کرد: برگزاری انجمن‌های ادبی موجب مشارکت اعضای کتابخانه در فعالیت‌های فرهنگی و هنری از قبیل شعر و خوشنویسی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که کتابخانه‌های عمومی چندین جلد کتاب در زمینه‌های شعر و قصه را در خود جای داده است می‌تواند مخزن مناسبی برای دسترسی اعضای انجمن به این منابع باشد.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول