اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح استان فارس صورت می‌گیرد

برگزاری 300 برنامه در هفته بسیج

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 300 برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در سطح این استان برگزار می‌شود.

برگزاری 300 برنامه در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آرش علاء‌الدینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین شعارهای هفته بسیج که از 30 آبان ماه تا ششم آذر ماه سال جاری با محوریت فرهنگ عاشورایی و منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود شامل «دانشجوی بسیجی ولایت و انتظار»، «خلاقیت، پیشرفت علمی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی»، «معنویت، سبک زندگی، امر به معروف و نهی از منکر»، «مقاومت، دفاع همه‌جانبه، بیداری اسلامی و استبکارستیزی» است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش هیئت عاشقان ولایت، حلقه‌های صالحین دانشجویی، تهیه و چاپ و توزیع نشریه ترمه با موضوع سبک زندگی، محفل انس با قرآن، نشست بصیرتی، کرسی آزاداندیشی در قالب زن و سبک زندگی و نمایشگاه فعالیت‌های گروه‌های جهاد دانشجویی از جمله برنامه‌های در دست اجرای این هفته است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: معرفی شهیده سال و اجرای مسابقه پیامکی، تریبون آزاد دانشجویی، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، اجرای نشست بصیرتی، یادواره شهدای دانشجو، هیئت دانشجویی فاطمیون، رونمایی از سایت بیداری اسلامی و مستند زاویه از دیگر برنامه‌های در دست اجرای هفته بسیج امسال است.

وی از اجرای طرح سبک زندگی از سوی بسیج دانشجویی استان فارس برای نخستین بار خبر داد و افزود: در این طرح لباس‌های اسلامی ویژه بانوان و جوانان دانشجو تهیه و ساماندهی شده است.

علاء‌الدینی بیان داشت: در راستای روشنگری و کلیدواژه مقام معظم رهبری به ویژه در طرح بصیرت‌افزایی در فضای انتخابات و چالش‌های سیاسی بسیج دانشجویی نقش مهمی ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی استان فارس کارنامه موفقی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی مانند برگزاری اردوهای سازندگی طرح هجرت با بیش از 3 هزار نفر اردو، تکریم از شهدا، آموزش اصول و عقاید و نیز اجرای طرح‌های خدمات پزشکی، کشاورزی، دامپزشکی و عمرانی داشته است.

انتهای پیام/2448/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول