اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قرچک معارفه شد

طی مراسمی سید حجت‌الله موسوی به عنوان شهردار قرچک معرفی و از زحمات عبدالعلی قاسم‌پور شهردار سابق این شهر تقدیر و تشکر شد.

شهردار قرچک معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز مراسم معارفه شهردار جدید قرچک با حضور حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران،‏ رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، مدیران ادارات و نهادهای شهرستان قرچک، اعضای شورای اسلامی شهر قرچک و شهرهای همجوار و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

نایب مرادی رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات قاسم‌پور شهردار سابق این شهر، برای موسوی شهردار جدید آرزوی توفیق کرد و از وی خواست با استفاده از تمام توان و تجربیات خود در راه اعتلای مدیریت شهری این منطقه در تمامی حوزه‌ها کوشا باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی افزود: امیدوارم همگان در تقویت این فرهنگ که امروز در دنیا طرفدار دارد و در رتبه اول پذیرش افکار عمومی است کوشا باشیم.

وی عنوان کرد: دنیای امروز تشنه عزت و حق‌محوری است و این موارد از جمله خصوصیاتی است که در نهضت حسینی یافت می‌شود.

امام جمعه قرچک با بیان اینکه پذیرش مسئولیت یک فرصت و در عین حال سنگین است، افزود: یکی از نهادهایی که می‌تواند مردم را به نظام خوش‌بین کند، شهرداری است که با خدمات شایسته موجب رضایتمندی مردم می‌شود.

وی از معاون عمرانی استاندار خواست تا به این شهرستان نوپا که دارای ظرفیتی بالاست توجه ویژه داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم حکم شهردار جدید قرچک که از سوی استاندار تهران صادر شده بود،‎ قرائت شد.

همچنین لوح‌های سپاسی به منظور قدردانی از شهردار سابق این شهر از سوی فرماندار شهرستان قرچک و اعضای شورای شهر به وی اهدا شد.

این گزارش حاکی است، موسوی از سال 1380 به مدت چهار سال به عنوان شهردار قرچک مشغول فعالیت بوده و از سال 84 تا سال 92 در شهر گرمدره از توابع استان البرز نیز در سمت شهردار به فعالیت مشغول بوده است.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول