اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

هرمزگان در شرایط خوب امنیتی قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان علی‌رغم وجود 1200 کیلومتر مرز آبی و همجواری واسطه‌ای با کشورهای ناامن پاکستان و افغانستان در شرایط خوب امنیتی قرار دارد.

هرمزگان در شرایط خوب امنیتی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل محمد بامری ظهر امروز طی نشستی با بیان اینکه امنیت در استان مهندسی شده است، اظهار داشت: شاید در گذشته امکان آزمون و خطا برای مباحث امنیتی وجود داشت اما در جهان امروز تحلیل شرایط و پیش‌بینی و پیشگیری یک اصل است.

وی اضافه کرد: استان هرمزگان علی‌رغم 1200 کیلومتر مرز آبی و همجواری واسطه‌ای با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرایط امنیتی خوبی قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران امنیت داخلی نسبت به کشورهای منطقه از وضع مطلوبی برخوردار است و مردم از آرامش خوبی برخوردارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه بدون حمایت مردم امنیت پایدار حاصل نمی‌شود، افزود: در خیلی از کشورها حضور مردم در مرزها موجب تهدید است در حالی که در ایران اسلامی به دلیل متدین و ولایت‌مدار بودن، مردم به‌عنوان حافظ مرزها محسوب می‌شوند.

بامری یادآور شد: نیروهای نظامی و انتظامی با راهبری شورای تامین استان و پشتوانه خوب دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا، توانسته امنیت خوبی برای مردم هرمزگان فراهم کند.

وی مردم استان هرمزگان را مرزدار واقعی و مدافع همیشگی دانست و گفت: امروز امنیت پایدار، به امنیت اجتماعی وابسته است که امنیت سیاسی را به دنبال دارد و امنیت پایدار در منطقه، امنیت داخل کشور و جهان را در پی دارد.

بامری با بیان اینکه امنیت پایدار با تعامل بخش‌های مختلف محقق می‌شود، افزود: برقراری امنیت به افکار عمومی، آموزش و پرورش، رسانه‌های گروهی و سخت افزاری وابسته است که با تعامل و همکاری این عوامل پایداری و فزونی می‌یابد.

انتهای پیام/88001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول