اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید اردبیل:

فرار سرمایه‌گذاران افتخاری برای مدیریت اردبیل نیست

استاندار جدید اردبیل گفت: فرار سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف برای مدیریت استان اردبیل افتخار نیست بلکه نگهداشتن سرمایه‌‌گذاران به هر طریق ممکن یک حرکت ماندگار است.

فرار سرمایه‌گذاران افتخاری برای مدیریت اردبیل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه‌اش اظهار داشت: بنده معتقدم فرصت خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف فرصت محدود و زودگذر است که اگر غفلتی در این مجال و فرصت مهیا شده به وجود آید جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: بنده امروز خوشحال هستم که فرصت و توفیقی فراهم شد تا در سنگر خدمت‌رسانی به مردم اردبیل حضور مشتاقانه داشته باشم و معتقدم شکرگزاری در برابر این نعمت جز به خدمت صادقانه و خالصانه نیست.

استاندار اردبیل گفت: در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است باید قدر لحظه‌ها و دقایق را بدانیم و منتظر حادثه نباشیم بلکه باید خودمان خالق حماسه بی‌نظیر در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی و تحولی در زندگی و معیشت مردم باشیم.

خدابخش محدودیت منابع دولتی را آشکار و روشن توصیف کرد و افزود: در این فضا قطار سریع‌السیر تحولات اقتصادی کشور و منطقه تنها در سایه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است که باید تلاش کرد موانع سرمایه‌گذاری برطرف شده و آگاهانه و با نهایت دوراندیشی سعی کنیم تا حرکت تحولی را شتاب واقعی ببخشیم.

این مسئول تصریح کرد: هر اقدامی به صورت آگاهانه یا نا‌آگاهانه در مسیر رونق اقتصادی اتفاق بیفتد که مانع جذب سرمایه‌گذاری و حرکت پویای کارآفرینی شود محکوم به شکست است و این نهایت ناکامی است که از 80 واحد تولیدی در شمال استان و شهرستان مستعد پارس‌آباد تنها سه واحد آن روی پا بایستد و فعالیت کند.

استاندار اردبیل وعده داد تا در گام اول مشکلات و موانع را از پیش‌روی سرمایه‌گذاران و فعالان این عرصه بردارد و بیش از هر زمان دیگر فضایی را فراهم آورد تا حرکت‌ها مثبت و رو به جلو باشد.

خدابخش مسیر و مشی حرکتی خود را تقویت و توسعه همه‌جانبه اقتصادی، صنعتی و تولیدی استان اردبیل با اولویت توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم حرکت‌ها به سمتی باشد که همه به توسعه و تقویت روزافزون استان اردبیل کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: جا دارد از استانداران سابق به ویژه برادران نیکزاد که خاطره خوبی را در اذهان این منطقه دارند تشکر کنم که خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول