اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سمنان:

کویر سمنان ظرفیت بزرگی برای سرمایه‎گذاری گردشگری دارد

فرماندار شهرستان سمنان خواستار تلاش در راستای جذب سرمایه‎گذاران بخش گردشگری در این شهرستان شد.

کویر سمنان ظرفیت بزرگی برای سرمایه‎گذاری گردشگری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در جمع مشاوران جوان با اشاره به ظرفیت جوانان برای پیگیری توسعه شهرستان سمنان اظهار کرد: این شهرستان دارای قابلیت‎های زیادی برای حضور سرمایه‎گذاران است که این امر نیاز به معرفی این منابع از سوی گروه‎های مرجع و دستگاه‎های ذی‎ربط دارد.

فرماندار سمنان با اشاره به تأکید استاندار سمنان به منظور استفاده از ظرفیت کویری بودن استان گفت: انجام مطالعات بر روی ظرفیت‌های بالقوه کویر سمنان و ارائه بسته پیشنهادی به سرمایه‎گذاران می‎تواند زمینه ترغیب و حضور آنان را در شهرستان فراهم آورد.

سعدالدین کویرنوردی در فصول مناسب را برای جوانان دارای مزایای زیادی دانست و ادامه داد: فرهنگ مردم شهرستان سمنان با فرهنگ کویر آمیخته است و این مسئله در نمادهای فرهنگی ما در گذشته همچون استفاده از مصالح در ساخت مسکن، آداب و رسوم و سیستم‎های بهره‎برداری از منابع آبی همچون قنوات زیادی که در حوزه شهرستان وجود دارد، خود را نشان داده است.

فرماندار سمنان گفت: کویر سمنان ظرفیت بزرگی برای سرمایه‎گذاری گردشگری دارد و در این بخش شاهد ایجاد اشتغال ثابت به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول