اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار البرز:

خدمات‌دهی به منطقه گردشگری آسارا افزایش می‌یابد

معاون عمرانی استاندار البرز با تأکید بر معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان گفت: خدمات‌دهی به منطقه گردشگری آسارا افزایش می‌یابد.

خدمات‌دهی به منطقه گردشگری آسارا افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید سریزدی صبح امروز در دومین جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز اظهار کرد: استان البرز دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که می‌توانیم این ظرفیت‌ها را به عنوان قطب گردشگری کشور و استان در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه و اساسی به مناطق گردشگری استان داشته باشند و از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و تحول استان استفاده کنند.

این مسئول با بیان این‌که برخی از ظرفیت‌های مناطق گردشگری نادیده گرفته می‌شود، افزود: یکی از راه‌های اساسی برای جذب گردشگر توسعه زیرساخت‌های این مناطق است، لذا با کمی توجه، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش خدمات‌دهی می‌توانیم در جذب گردشگر موفق‌تر عمل کرده و توسعه اقتصادی استان را نیز به همراه داشته باشیم.

سریزدی در ادامه سخنان خود به آسارا به عنوان قطب گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: آسارا با توجه به جاذبه‌های فراوانی که دارد پذیرای بسیاری از مسافران و گردشگران است لذا با توجه به اهمیت موضوع، توسعه خدمات‌دهی به این بخش افزایش خواهد یافت.

وی بر تخصیص اعتبارات برای توسعه این بخش تأکید کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این بخش باید به آن توجه شود، نگهداری راه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها است.

سریزدی خاطرنشان کرد: در این راستا ایجاد دبیرخانه در سازمان همیاری می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری را در استان البرز فراهم آورد.

وی در ادامه سخنان خود به انسداد جاده شمشک تا دیزین اشاره کرد و گفت: در این فصل علاقمندان بسیاری برای حضور در دیزین وجود دارند لذا تمامی تلاش و اقدامات لازم برای رفع موانع انسداد جاده شمشک تا قله انجام خواهد شد تا دسترسی اسکی‌بازان به این مسیر آسان شود.

بخشدار آسارا نیز طی سخنانی بر توسعه خدمات‌دهی به این بخش تأکید کرد و افزود: برای توسعه بیشتر بخش گردشگری آسارا حمایت‌های مسئولان را نیاز داریم لذا تعامل و همدلی در این مسیر می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

محسن محمدی با بیان این‌که بخش آسارا دارای یک شهر و 54 روستا است، ادامه داد: بخش آسارا به دلیل استقرار در یک ناحیه کوهستانی و داشتن جاذبه‌های طبیعی متنوع و زیبا دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است.

وی در ادامه به وجود رودخانه کرج، سد امیرکبیر، پیست اسکی دیزین و چند مرکز زیارتی و تاریخی در این بخش که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور و استان است، اشاره کرد و گفت: با توجه به تمام جاذبه‌هایی که در این بخش وجود دارد می‌توانیم آسارا را به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم و قطب گردشگری و توریستی استان و حتی کشور محسوب کنیم.

محمدی در ادامه خواستار توجه و رفع مشکل انسداد جاده شمشک به دیزین شد و تأکید کرد: یکی از مشکلات این بخش انسداد این جاده است.

وی سوخت و همچنین ناپایداری درآمد حوزه شهر آسارا را از دیگر مشکلات این بخش دانست و خواستار پیگیری مجدانه مسئولان استان البرز شد.

در این جلسه از زحمات حسین شریف‌کاظمی تقدیر شد و علی حسینی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های البرز معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول