اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمان:

20 واحد گردشگری کرمان اخطار گرفتند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری 650 بازدید از تاسیسات گردشگری استان کرمان صورت گرفت که 75 مورد تذکر، 20 مورد اخطار و تعطیلی یک مورد واحد پذیرایی و تفریحی را به دنبال داشته است.

20 واحد گردشگری کرمان اخطار گرفتند

محمدحسین تجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازدیدهای نظارتی تعطیلی یک واحد پذیرایی در کرمان را به دنبال داشت.

تجلی با اشاره به بازدیدهای نظارتی این اداره کل از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون گفت: طبق گزارشات اعلام شده در این مدت تعداد 650 بازدید از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است که 75 مورد تذکر، 20 مورد اخطار و تعطیلی یک مورد واحد پذیرایی و تفریحی را به دنبال داشته است.

وی به تعلیق دو دفتر خدمات مسافرتی نیز اشاره کرد و افزود: در بازدیدهای نظارتی به دفاتر خدمات مسافرتی متخلف سه مورد اخطار و 13 مورد تذکر کتبی داده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: کنترل نرخ، کیفیت، کمیت و نحوه برخورد و رفتار با مسافران از جمله اهداف این بازدیدهای نظارتی است.

وی خاطر نشان کرد: 320 واحد گردشگری در استان کرمان در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول