اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

همایش روز شهرساز در بندرعباس برگزار می‌شود

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری همایش روز شهرساز در بندرعباس خبر داد.

همایش روز شهرساز در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، افشین بهرامی گفت: این مراسم با حضور استاندار هرمزگان، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، مهندسین شهرساز، مسئولان استانی، شهرداران و شهروندان در هتل هرمز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم هر ساله 15 آبان ‌ماه همزمان با روز شهرساز برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال به دلیل تقارن این روز با عزاداری دهه اول محرم مراسم با تأخیر و در 29 آبان ‌ماه برگزار می‌شود.

بهرامی هدف از برگزاری مراسم روز شهرسازی در هرمزگان را آشنایی با مسائل روز شهرسازی عنوان کرد و افزود: در این روز سه کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان در مراسم تدارک دیده شده است.

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از شهرداران برتر استان در این روز خبر داد و تصریح کرد: در این روز شهرداران استان تجلیل و سه شهردار برتر هرمزگان که مولفه‌های شهرسازی را مدنظر قرار داده‌اند مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه به محورهای همایش بزرگداشت روز شهرساز اشاره کرد و گفت: بررسی تناسبات معماری اسلامی ـ ایرانی با معماری بومی و ارائه الگوهای طراحی کارآمد، بررسی شاخص‌های شهرداران خلاق، راه‌های منابع درآمدی پایدار شهری و ... از جمله محورهای این همایش است.

انتهای پیام/2310/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول