اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین جشنواره روابط عمومی‌های ایران صورت گرفت

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حمل و نقل استان بوشهر از کسب مقام برتر در بخش اطلاع‌رسانی در دهمین جشنواره روابط عمومی‌های ایران و نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی توسط این روابط عمومی خبر داد.

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: روابط عمومی این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر در بخش اطلاع‌رسانی در جشنواره روابط عمومی‌های ایران و نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی شد.

مسعود شیرافکن با اعلام این خبر گفت: در جشنواره روابط عمومی‌های ایران که با حضور مقامات کشوری و اساتید بین‌المللی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شده بود از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر تجلیل شد.

وی در ادامه یادآور شد: کسب این رتبه‌ها مرهون تلاش، هدایت و پشتیبانی همراهی قائم مقام محترم وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر مهندس صفایی و همه همکاران عزیز است که امیدوارم با حمایت همه‌جانبه همه عزیزان و مسئولان در استقرار این حرکت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیری باشیم.

انتهای پیام/66006/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول