اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد

انتقاد از حرکت لاک‌پشتی راه و شهرسازی/ آغاز تغییرات مدیریتی به زودی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد راه و شهرسازی استان و حرکت لاک‌پشتی در اجرای بزرگراه‌های مرند جلفا‌‌ ـ مرند ـ بازرگان انتقاد کرد.

انتقاد از حرکت لاک‌پشتی راه و شهرسازی/ آغاز تغییرات مدیریتی به زودی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمد حسن‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرند در محل فرمانداری ویژه مرند ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان ادارات کل راه و شهرسازی همچنین دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: طرح‌های بزرگراه‌های مرند جلفا - مرند - بازرگان و بیمارستان جدید مرند، ورزشگاه 5 هزار نفری و ورزشگاه ولیعصر به خاطر وجود معارض و عبور برق فشار قوی موجب شده بیش از 15 سال این طرح‌ها راکد بماند و اهالی این شهرستان با مشکلاتی مواجه شوند.

وی افزود: تاکنون برای حل این مشکلات چند جلسه در استان و شهرستان با حضور مدیران کل برگزار شده ولی به علت کم توجهی مسئولان این ادارات، طرح‌ها به کندی پیش رفته‌اند.

مرند با 42 هزار ورزشکار استخر سرپوشیده ندارد

حسن‌نژاد گفت: شهرستان مرند با دارا بودن بیش از 42 هزار نفر نیروی جوان همچنین داشتن جوانان و مدال‌آوران ورزشکار در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی فقط یک ورزشگاه دارد و تنها استخر سرپوشیده مرند در حال حاضر با 99 درصد پیشرفت فیزیکی به خاطر عدم همکاری و جدیت مدیرعامل آب و فاضلاب استان و عدم پیگیری و جدیت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان به حال خود رها شده و در کنار افتتاح بیمارستان رازی مرند، این رویاها به کابوس تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به ردیف اعتبار دانشکده فنی مهندسی مرند، پیشرفت عملیات ساختمانی این طرح را ضعیف دانست و افزود: در صورت تکمیل این ساختمان نیازهای بیشتر دانشجویان تامین شده و ارتقای این دانشکده به دانشگاه در شهرستان فراهم می‌شود.

نماینده مردم مرند در مجلس در ادامه بر شبانه‌روزی کردن مراکز بهداشتی درمانی در شهرهای زنوز، کشکسرای و یامچی تاکید کرد و خطاب به مسئولان این مراکز اعلام کرد که اگر خودشان پیگیر موضوع نباشند و منتظر دستور از ادارات کل باشند، نخواهند توانست در پیشرفت این طرح‌ها موفق باشند.

سرمایه‌گذاران را نرنجانیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری در شهرستان مرند مسئولان نباید در واگذاری زمین و کارهای بروکراسی اداری، خاطر سرمایه‌گذاران را مکدر کنند، گفت: هر چقدر مسئولان ادارات شهرستان با نماینده در ارتباط باشند و امور را پیگیری کنند، قطعاً در جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات موجود موفق‌تر خواهند بود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، مشکل کمبود آب کشاورزی و شرب را مهم‌ترین مشکل برای توسعه شهرستان ذکر کرد و افزود: با وجود آغاز عملیات اجرایی طرح مهم انتقال آب رودخانه ارس به دشت‌های تشنه مرند و جلفا، بیش از 25 هکتار اراضی از خدمات این طرح بهره‌مند و فرصت اشتغال برای بیش از 30 هزار نفر نیز فراهم خواهد شد.

قول تغییر در مدیریت برخی ادارات

وی، در خصوص جابه‌جایی مسئولان ادارات شهرستان نیز گفت: هرگاه با تعاملی که برای توسعه شهرستان با مدیریت شهرستان داریم، احساس شود برخی مدیران در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و یا از پس این مسئولیت برنمی‌آیند، حتما در این مورد اقداماتی انجام می‌گیرد.

حسن‌نژاد، مدیریت برخی ادارات در شهرستان را ضعیف دانست و افزود: در آینده با هماهنگی که توسط معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان و امام جمعه صورت خواهد پذیرفت اقدام به تغییر در این ادارات صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/60007/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول