اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

اخلالگری فرانسه در ژنو 5 تاکتیکی طراحی شده بود

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: مخالفت فرانسه با روند مذاکرات، اقدامی تاکتیکی و هماهنگ شده با آمریکا برای امتیازگیری بیشتر از ایران بود.

اخلالگری فرانسه در ژنو 5 تاکتیکی طراحی شده بود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون روند مذاکرات ژنو 5 و اخلالگری کشور فرانسه در عدم رسیدن به نتیجه دو جانبه اظهار داشت: ایران در کل اهل مذاکره بوده و هست.

وی عنوان کرد: از تیم مذاکره کننده ایرانی، کمال حمایت و پشتیبانی را تا احقاق حقوق مردم خواهیم داشت اما تاسف می‌خوریم از این‌که آمریکاییان به وسیله خودشان و در طراحی داخلی و از قبل پیش‌بینی‌شده، فرانسه را تحریک کردند که در مقابل ایران بایستد یا این‌که این کشورهای غربی چنان غیرمستقل هستند که برای پاسخگویی به رژیم صهیونیست چنین اخلالگری را در روند حصول نتیجه انجام دادند.

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس نهم عنوان کرد: مخالفت فرانسه با روند مذاکرات، اقدامی تاکتیکی و هماهنگ با دیگر کشورهای غربی و آمریکا جهت امتیازگیری بیشتر از ایران بود اما در هر حال برای کشوری که در شورای امنیت دارای حق و تو بوده و خود را از بازی‌گردانان تحولات سیاسی دنیا قلمداد می‌کنند، ننگ‌آور است که مقامات سیاسی این کشور تا این حد تحت تاثیر زنجیره در هم تنیده لابی‌های صهیونیستی قرار بگیرند.

وی گفت: ما مذاکرات را تا تامین کامل منافع ملی ادامه می‌دهیم و چنانچه برای ایران، روشن شود که گروه 1+5 می‌خواهند از روند مذاکرات منافع خود را تامین کنند و ما در آن وقت تصمیم جدی را اتخاذ می‌کنیم.

حاجی‌دلیگانی با توضیح این‌که ایران امکانات و اختیاراتی را دارد که در مقابل آن‌ها بایستد و هرگز سر تسلیم در برابر آن‌ها فرود نیاورد.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس قصد دارد، همان طوری که در امر سوریه تمام تلاش خود را برای شکستن جبهه مقاومت کرد و البته موفق هم نشد، علیه ایران در عرصه مذاکرات ژنو 5 نیز همان اقدامات را انجام دهد.

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس نهم اظهار داشت: ما مطمئنیم همه توطئه‌های رژیم اشغال‌گر قدس در قبال ایران منجر به شکست می‌شود.

وی در توصیه‌ای به تیم مذاکره کننده ایرانی گفت: تیم مذاکره ایرانی باید بداند ملت ایران از آن‌ها حمایت می‌کند و قهرمانانه در صحنه مذاکره بایستند و حقوق ملت ایران را بگیرند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با موضع‌گیری‌های اخیرشان بیش‌ترین حمایت را از گروه تیم مذاکره کننده داشتند بنابراین از سر موضع مقتدرانه پیش بروند و به نتیجه برسند و هرگز از موضع حق خود کوتاه نیایند.

انتهای پیام/63001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول