اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح بزرگراه امام علی و برآورده شدن آرزوی استاندار بوشهر

با افتتاح پروژه بزرگراه امام علی و میدان غدیر آرزوی فریدون حسن‌وند استاندار بوشهر هم برآورده شد.

افتتاح بزرگراه امام علی و برآورده شدن آرزوی استاندار بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر استاندار بوشهر صبح امروز در آیین افتتاح بزرگراه امام علی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در اجرای این پروژه گفت: آرزو داشتم قبل از اینکه استان بوشهر را ترک کنم این پروژه افتتاح شود.

فریدون حسنوند افزود: پروژه بزرگراه امام علی از بهترین پروژه‌هایی است که با وحدت و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نظارت دقیق افتتاح شد.

وی تصریح کرد: حمایت امام جمعه موجب شد با جدیت پیگیر این پروژه باشیم و افتتاح آن حاصل تلاش جمعی مسئولان استان بوشهر است.

حسن‌وند با قدردانی از دستگاه‌های درگیر در اجرای پروژه امام علی خاطرنشان کرد: تمام زحمت پروژه به دوش کسانی بود که نامشان در پروژه نیست که شامل کارگران، پیمانکاران، مشاوران و مدیران است که سختی‌ها را به جان خریدند و در مقابل نیش‌ها سکوت کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به سختی‌ها و مشکلاتی که در اجرای پروژه بود گفت: در اجرای این پروژه دستگاه‌های مختلفی همکاری داشتند و با وجود موانع و مشکلاتی که وجود داشت اما با تعامل و همکاری همه موانع از راه برداشته شد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه متعلق به استان بوشهر و ایران اسلامی است و همچنین از نهادینه شدن فرهنگ کار 20 ساعته که نمونه آن در اجرای پروژه بزرگراه امام علی مشاهده کردیم خوشحال هستم.

استاندار بوشهر گفت: عینک بدبینی را برداریم و از اختلاف‌اندازی و کار خوب را زیر سؤال بردن بپرهیزیم و بدانیم با همدلی می‌شود کارهای بزرگی کرد تا نام بوشهر را در ایران بلند آوازه کنیم.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول