اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

بزرگراه امام علی در مدت 7 ماه تکمیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بزرگراه امام علی (گذر ۷۵ متری) طبق استانداردهای لازم ساخته شده و با توجه به اهمیت آن یکی از بهترین پروژه‌های عمرانی کشور است که این پروژه در مدت 7 ماه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بزرگراه امام علی در مدت 7 ماه تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی صبح امروز در مراسم افتتاح بزرگراه امام علی اظهار داشت: با حضور مهندس حسن‌وند به‌عنوان استاندار در استان بوشهر، پروژه‌های عمرانی براساس شاخص‌های اقلیمی و شرایط جغرافیایی اولویت‌بندی شد و بر این اساس اجرای پروژه بزرگراه امام علی و گذر 75 متری در اولویت برنامه‌های استاندار قرار گرفت.

وی افزود: در استان بوشهر برخی ایام سال، 60 هزار تردد در شبانه‌روز داریم و در حالت عادی 24 هزار تردد در استان‌ انجام می‌شود و این حجم تردد با وجود ورودی‌های شهر بوشهر جوابگو نبود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: در حالی که اجرای این پروژه در اختیار شهرداری بود و 18 درصد پیشرفت داشت به منظور تسریع در اجرای آن با دستور استاندار این پروژه در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با حمایت‌ها و هدایت‌های امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولان اجرایی، این پروژه در مدت 7 ماه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

صفایی با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: این پروژه در شاخص‌های برون شهری و درون شهری کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و در سایت وزارت راه نیز از آن یاد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: شهر بوشهر با وجود موقعیت ویژه بندری و استقرار پادگان‌های حساس نظامی به دلیل موقعیت جغرافیایی که به صورت شبه جزیره بود و تنها از یک طرف با خشکی ارتباط دارد همواره با مشکلات عدیده‌ای برای حمل و نقل زمینی مواجه است.

وی در پایان گفت: بر این اساس تعیین راه‌های دسترسی دیگر به شهر از دغدغه مسئولان استانی بوده و در همین راستا طرح بزرگراه امام علی و میدان غدیر عملیاتی شد.

انتهای پیام/66006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول