اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شکوفا صنعت پویا مطرح کرد:

جنگ نابرابر گنجشک و شاهین

سرمربی تیم والیبال شکوفا صنعت پویا گفت: دیدار شکوفا صنعت و ذوب آهن همچون جنگ نابرابر گنجشک و شاهین بود.

جنگ نابرابر گنجشک و شاهین

سیامک امیرتیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در زمینه شکست تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: تیم حریف برتر از ما بود و در تمام پست‌ها بازیکنان ذوب آهن تجربه بازی در لیگ برتر را داشتند و در طرف مقابل بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه بودند و نتوانستند در برابر ذوب آهن به خودباوری لازم برسند.

وی افزود: از بازی نفرات تیم راضی نیستم، همان‌گونه که گفتم انتظار نداشتم برابر تیم پرمهره و قدرتمندی چون ذوب آهن پیروز شویم، اما به عنوان سرمربی تیم از بازیکنان توقع داشتم تا در برابر این تیم بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش بگذارند.

امیرتیموری در ادامه دیدار شکوفا صنعت و ذوب آهن را به جنگ گنجشک و شاهین تشبیه کرد و گفت: قطعا شاهین در این جنگ از پس گنجشک بر می‌آید، ذوبی‌ها از نظر امکانات و مسائل مالی دارای مکانیزم و سیستم خاصی هستند و با برنامه حرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، تیم والیبال شکوفا صنعت پویا شامگاه یکشنبه در برابر ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد، این نتیجه در حالی حاصل شد که سرمربی تیم شکوفا صنعت از ضعیف ظاهر شدن برخی بازیکنان تیمش در این دیدار عصبانی بود.

انتهای پیام/80011/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول