اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج:

شورا و شهرداری از تیم والیبال دلیران دشتی حمایت می‌کنند

شهردار خورموج گفت: امسال مجموعه شهرداری و شورای خورموج از این تیم حمایت خواهد کرد و چنانچه به سوپر لیگ راه یابد، سال آینده اسپانسر این تیم خواهیم بود.

شورا و شهرداری از تیم والیبال دلیران دشتی حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، احمد شیخیانی صبح امروز در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال دلیران دشتی در محل تمرین این تیم در سالن بهمن خورموج گفت: بسیار خوشحالم که امروز در جمع شما ورزشکاران هستم که سرمایه این جامعه هستند.

شهردار خورموج افزود: سال گذشته پیگیر نتایج تیم والیبال دلیران دشتی بودم و باعث تاسف شد که در عین شایستگی در لحظه آخر از رسیدن به سوپر لیگ بازماند.

وی ادامه داد: زحمات و تلاش‌های اکبر غلامی مدیر این تیم را ارج می‌گذارم و امیدواریم با درایت ایشان این تیم امسال مجوز سوپر لیگ را کسب کند.

شیخیانی تصریح کرد: امسال مجموعه شهرداری و شورای خورموج از این تیم حمایت خواهد کرد و چنانچه به سوپر لیگ راه یابد، سال آینده اسپانسر این تیم خواهیم بود.

وی اضافه کرد: هزینه کردن در بعد ورزش هزینه نیست و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و درخشش بازیکنان والیبال موجب ایجاد انگیزه سایر جوانان شهر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی خورموج نیز گفت: والیبال جریان مستمری است که ابهت آن کمتر از فوتبال نیست.

غلامحسین تیموری افزود: سال گذشته تیم دلیران دشتی موجب ایجاد شور ونشاط در بین جوانان شهر شده بود و تلاش ما حمایت همه‎جانبه از این تیم است.

مدیر تیم دلیران دشتی نیز گفت: امسال قصد تیم‌داری نداشتیم و به انگیزه اینکه نام دشتی بماند، تیم را در لحظه آخر بستیم.

اکبرغلامی افزود: این تیم 20 روز قبل از بازی‌ها بسته شد، ولی تیم ما متکی به شخص نیست و روحیه تیمی کاملاً در تیم حاکم است و برد اول ما در نخستین بازی در تهران نیز حاصل روحیه تیمی بوده است.

شایان ذکر است تیم والیبال دلیران دشتی در دومین بازی امروز ساعت 16 در خورموج به دیدار پیشگامان شفق اردستان یزد می‌رود.

انتهای پیام/66001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول