اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج

مسابقات 4 جانبه والیبال در فومن برگزار می‌شود

فرمانده بسیج اداره‌های فومن از برگزاری مسابقات چهارجانبه والیبال در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

مسابقات 4 جانبه والیبال در فومن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، فرهاد اسماعیل‌زاده ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه بسیج اداره‌های این شهرستان در محل اداره برق فومن، اظهار کرد: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در سطح اداره‌های فومن انجام می‌شود که برگزاری مسابقه چهارجانبه والیبال بین کارکنان اداره‌ها از جمله آنها است.

وی، برگزاری یادواره شهدای اصناف، نشست سیاسی با محوریت استکبارستیزی و بیداری اسلامی، برگزاری مسابقه پیامکی و نشست‌های گرامیداشت هفته بسیج را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری مسابقه دارت و نشست‌های بصیرت‌افزایی در حوزه عاشوراپژوهی از دیگر اقدام‌ها است.

وی حمایت و همکاری اداره‌ها را برای برگزاری این برنامه‌ها به ویژه  مسابقات والیبال خواستار شد و خاطرنشان کرد: اداره برق فومن هزینه جوایز تیم نخست و بخشداری سردارجنگل هزینه جوایز تیم دوم این مسابقه را به‌عهده گرفته است.

اسماعیل‌زاده به کمک‌های اداره مخابرات شهرستان برای برگزاری مسابقات مذکور اشاره کرد و متذکر شد: تمام بازیکنان تیم‌ها باید کارمند اداره‌های فومن باشند.

فرمانده بسیج اداره‌های فومن، بسیج را برای دوستان شورآفرین و برای دشمنان هراس‌آفرین دانست و تصریح کرد: عقل سالم در گروی جسم سالم است که در این راستا باید بسیجیان بیشتر به ورزش اهمیت دهند و به این امر مهم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است پای‌بند باشند.

وی، هماهنگی و همدلی اداره‌ها با بسیج را یکی از رمزهای موفقیت این مجموعه خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی انتظار می‌رود اداره‌ها همکاری بیشتری را با پایگاه‌های مقاومت داشته باشند.

اسماعیل‌زاده، کارمند و رئیس اداره بسیجی را پیشانی خدمت به مردم و خدمت به نظام و انقلاب دانست و یادآور شد: برخورد صحیح با مردم و رفتار بسیجی‌وار با آنها قطعاً استحکام‌بخش انقلاب و نظام است.

به گزارش فارس، فرماندهان پایگاه بسیج اداره‌های فومن و اعضای شورای حوزه بسیج به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود پرداختند.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول