اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت بوشهر خبر داد

جمع‌آوری بیش از یک میلیون قطعه محصولات بهداشتی فله‌ای

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت بوشهر گفت: یک میلیون و 300 هزار قطعه محصولات بهداشتی و سلولزی فله‌ای توسط کارشناسان استاندارد بوشهر از سطح بازار و واحدهای تولیدی استان جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری بیش از یک میلیون قطعه محصولات بهداشتی فله‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریده مواجی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: کارشناسان استاندارد بوشهر مقدار 12 هزار بسته انواع محصولات سلولزی، بهداشتی و بسته‌بندی که به صورت فله‌ای در سطح بازار عرضه می‌شد یا در انبار واحدهای تولیدی وجود داشت، جمع‌آوری و پلمپ کردند.

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت بوشهر اظهار داشت: این مقدار محصول، حاوی یک میلیون و 300 هزار قطعه انواع محصولات سلولزی، بهداشتی و بسته‌بندی شامل پوشک کامل بچه، دستمال کاغذی و ... بود.

وی گفت: محصولات جمع‌آوری شده از سطح بازار پس از انجام مراحل قانونی، منهدم خواهد شد و محصولات موجود در انبارهای واحدهای تولیدی نیز زیر نظر کارشناسان این اداره کل بازیافت یا منهدم می‌شود.

مواجی، عرضه‌ محصولات بهداشتی و سلولزی فله‌ای در سطح بازار را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده این گونه محصولات در بازار، مراتب را به اداره کل استاندارد استان بوشهر گزارش دهند.

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر ضمن اشاره به غیربهداشتی بودن بسته‌بندی محصولات بهداشتی و سلولزی فله‌ای، تأکید کرد: استفاده از این گونه محصولات که صرفاً برای حفظ سلامت و بهداشت اقشار مختلف مردم از نوزاد تا سالمند است، ممکن است موجب بروز انواع حساسیت‌های سطحی یا خطرناک در افراد شود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول