اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

حوزه علمیه برادران کنگان آذرماه امسال راه‌اندازی می‌شود

فرماندار کنگان گفت: حوزه علمیه برادران کنگان آذرماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

حوزه علمیه برادران کنگان آذرماه امسال راه‌اندازی می‌شود

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای جایگاه و موقعیت خاصی در استان است و رسیدگی به مشکلات این شهرستان امری لازم است.

وی افزود: اجرای طرح‌های زیرساختی در این شهرستان مورد تاکید مسئولان قرار دارد و از همه امکانات و توانمندی موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان از اولویت‌های این شهرستان است و با تدابیر استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار شاهد تزریق اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها هستیم.

تبرکی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و آموزشی و دینی پروژه‌های بسیار مهمی در کنگان در دست اجرا است که به فضل خدا به تدریج عملیاتی و تکمیل خواهند شد.

فرماندار کنگان با بیان اینکه حوزه علمیه برادران کنگان آذرماه امسال راه‌اندازی می‌شود ابراز داشت: بیش از 24 میلیارد ریال تاکنون برای این پروژه مهم و تاثیرگذار فرهنگی و دینی هزینه شده و ماه گذشته نیز 12 میلیارد ریال توسط معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر برای تسریع در ساخت این پروژه تخصیص یافته است.

تبرکی گفت: طی سال گذشته و امسال چند طرح مهم بهداشتی و درمانی نیز در این شهرستان عملیاتی و اجرایی شده که تکمیل آنها گامی در رفاه و آسایش شهروندان است.

فرماندار کنگان تصریح کرد: از محل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری چند طرح بهداشتی در دست اجراست که توسعه و تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: توسعه بیمارستان کنگان شامل ایجاد اورژانس جدید و راه‌اندازی "آی سی یو" و " ام آر آی" و غیره است که با تلاش مسئولان در دست اجرا است.

تبرکی گفت: مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم همتی والا دارند و امیدواریم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول