اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن تخصصی کنترل کیفیت استان اصفهان:

تدوین استاندارد مورد نیاز صنایع در دستور کار قرار دارد

عضو هیئت مدیره انجمن تخصصی کنترل کیفیت استان اصفهان گفت: تدوین استاندارد مورد نیاز صنایع در دستور کار این انجمن قرار دارد.

تدوین استاندارد مورد نیاز صنایع در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا جوادی بعد از ظهر امروز در آئین بزرگداشت روز ملی کیفیت و تجلیل از برگزیدگان این عرصه با تاکید بر اینکه کیفیت مفهومی است که نیروی کار نهفته در جامعه را فعال می‌کند، اظهار کرد: انجمن تخصصی کنترل کیفیت صنایع استان اصفهان در راستای اجرای تبصره 41 قانون برنامه دوم توسعه در سال 77 توسط شورای عالی اداری کشور و به منظور مشارکت مردمی صاحبان صنایع در امر تصمیم گیری و برنامه‌ریزی و حل مشکلات اجرایی و ایجاد و حفظ هماهنگی بین اعضا صنایع همگن آغاز به کار کرد.

وی افزود: این انجمن با هدف بهره‌برداری شایسته و بهینه از ظرفیت‌های موجود صنعتی و نیروی انسانی و ارتباط منطقی با وزارت صنایع و معادن و سایر وزارت‌خانه‌ها و موسسات، به پیشنهاد اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان که تشکلی غیر سیاسی و غیر انتفاعی است و به همت جمعی از مسئولان کنترل کیفیت استان در اسفند ماه سال 81 تاسیس شد.

عضو هیئت مدیره انجمن تخصصی کنترل کیفیت استان اصفهان تصریح کرد: انجمن تخصصی کنترل کیفیت صنایع استان اصفهان در سال 84 با دریافت پروانه فعالیت از وزارت کشور در اداره ثبت کشور به ثبت رسید.

وی با تشریح فعالیت‌های انجمن گفت: مشارکت در تدوین و بازنگری استانداردهای ملی با موسسات استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، معرفی و پیشنهاد مسئولان کنترل کیفیت واجد شرایط به واحدهای تولیدی خدماتی، تدوین شاخصه‌های مورد نیاز تعیین قابلیت‌های مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی از جمله فعالیت‌های این انجمن است.

جوادی افزود: با توجه به اهداف انجمن تخصصی کنترل کیفیت صنایع اصفهان برای تقویت روحیه همکاری و هماهنگی بین مسئولان کنترل کیفیت واحدها و ارتقای توان کمی و کیفی آنها از آغاز تاسیس انجمن کمیته‌های تخصصی در صنایع مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: مشارکت در کمیته کاربردی علائم استاندارد محصولات تولیدی استان، مشارکت در تایید صلاحیت مسئولان کنترل کیفیت، برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز اعضای انجمن و کارکنان موثر در بخش کنترل کیفیت واحدها و رتبه بندی مسئولان کنترل کیفی با توجه به سوابق و تجربه‌ها از دیگر فعالیت‌های مهم این انجمن است.

عضو هیئت مدیره انجمن کنترل کیفیت اصفهان در پایان از مدیران صنایع مختلف خواست به منظور تدوین استانداردهای مورد جدید و بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی مشارکت خود را بیشتر کنند.

به گزارش فارس، خاطرنشان می‌شود این مراسم قرار بود در 18 آبان برگزار شود که به علت همزمانی با دهه اول محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، امروز برگزار شد.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول