اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اصفهان:

موضوع استاندارد شامل بخش خدمات نیز می‌شود

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: موضوع استاندارد شامل بخش خدمات نیز می‌شود.

موضوع استاندارد شامل بخش خدمات نیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از ظهر آئین بزرگداشت روز ملی کیفیت و تجلیل از برگزیدگان این عرصه به همت انجمن تخصصی کنترل کیفیت صنایع استان اصفهان و اداره‌کل استاندارد استان اصفهان برگزار شد.

غلامحسین شفیعی، مدیرکل استاندارد استان اصفهان در این آئین با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان، اظهار کرد: در استان اصفهان بیش از ٨ هزار واحد صنعتی وجود دارد که تولیدات آنها قابل رقابت با محصولات جهانی بوده است، اما به دلیل تبلیغات ضعیف محصولات آنها جایگاه در خوری پیدا نکرد است.

وی ادامه داد: در صنعت استاندارد و کیفیت در استان اصفهان واحد نمونه و برگزیده ملی نداشته‌ایم، اما امیدواریم با تلاش و پیگیری صنعتگران و ارسال مستندات، شاهد حضور صنایع اصفهان در سطح ملی باشیم.

مدیرکل استاندارد اصفهان تأکید کرد: در بحث استاندارد حداقل کیفیت قابل قبول مدنظر است، اما در بحث کیفیت، بالاتر از استانداردها تولید کردن را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به رقابت با کشورهای دیگر در زمینه کالا، متذکر شد: باید تولید کنندگان با ارتقای کیفیت محصولات خود، در عمل به مردم کیفیت تولید داخلی را ثابت کنند تا مردم به سمت کالای داخلی بروند و صرفا با شعار دادن این امر امکانپذیر نیست.

شفیعی با تأکید بر اینکه تعداد زیادی استاندارد در زمینه خدمات تدوین کرده‌ایم، ادامه داد: در عرصه استاندارد فقط تولید قرار ندارد بلکه بخش خدمات هم مشمول استاندارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای تولیدی بر روی کنترل کیفیت سرمایه‌گذاری کنند زیرا ارتقای کیفیت سبب بازدهی بیشتر در بلند مدت می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ما به دلیل مشکلات بسته‌بندی کالاها و کیفیت در حال از دست دادن بازارهای خود در سطح منطقه‌ای هستیم.

وی از صادرکنندگان خواست به منافع بلند مدت خود بیندیشند و از صدور کالاهای بی کیفیت امتناع کنند.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول