اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لنده خبر داد

آغاز طرح احسان حسینی در لنده

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌ لنده گفت: با هدف کمک به نیازمندان و ایتام تحت حمایت این نهاد در ماه محرم و صفر در این شهرستان طرح احسان حسینی اجرایی شد.

آغاز طرح احسان حسینی در لنده

کرامت‌الله دوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به شروع طرح احسان حسینی ماه محرم و صفر در لنده، اظهار داشت: کمیته امداد همه ساله طرح‌های مختلفی جهت کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش خود در سراسر کشور اجرا می‌کند.

وی افزود: طرح احسان حسینی از جمله طرح‌های مشارکتی این نهاد بوده که به منظور ساماندهی نذورات و کمک‌های مردمی همه ساله در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در کنار جمع‌آوری نذورات مردمی گفت: این طرح یکی از طرح‌های کمیته امداد در جهت ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و با هدف احسان و نیکو کاری با الهام‌گیری از سیره و روش معصومین بوده که در سطح کشور اجرایی شده و تاکنون بازده خوبی به همراه داشته است.

دوستی تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان لنده آمادگی دارد تا نسبت به جمع‌آوری غذای گرم هیئت‌های مذهبی و خیرین و تقسیم آن بین فقرا و نیازمندان و افراد بی‌سرپرست اقدام لازم را انجام دهد.

وی با بیان این‌که کمیته امداد هدف خود را بر رفع فقر و محرومیت از جامعه طراحی کرده افزود: یک دست به تنهایی صدا ندارد، مردم باید به یاری کمیته امداد بشتابند تا ابن هدف و نیت خیرخواهانه به ثمر بنشیند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی لنده یادآور شد: این طرح هم‌اکنون در سطح روستاهای این شهرستان در حال اجراست.

انتهای پیام/82013/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول