اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد زکات خراسان شمالی مطرح کرد

اجرای 1000 پروژه از محل جمع آوری زکات در خراسان شمالی

دبیر ستاد زکات خراسان شمالی گفت: تاکنون از محل جمع آوری زکات در استان حدود یک‌هزار پروژه احداث شده که بخشی از آن نیز مربوط به تکمیل و تجهیز طرح‌ها بوده است.

اجرای 1000 پروژه از محل جمع آوری زکات در خراسان شمالی

امان‌الله حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با بیان اینکه تاکنون از محل جمع آوری زکات در استان حدود یک‌هزار پروژه احداث شده که بخشی از آن نیز مربوط به تکمیل و تجهیز طرح‌ها بوده است، اظهار کرد: این طرح‌ها در زمینه ساخت مسجد، خانه عالم، کانون فرهنگی و هنری مساجد و غسالخانه است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با فعالیت شورای زکات در شهرستان‌ها همه ساله شاهد افزایش زکات در این استان هستیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در بخش دیگری به اینکه رسیدگی به مشکلات مددجویان به صورت چهره به چهره در طول هفته از رویکردهای این نهاد است بیان داشت: تاکنون به مشکلات  افزون بر2 هزار و 400 مددجوی کمیته امداد این استان در قالب ملاقات هفتگی رسیدگی و اقدامات معمول انجام شده است.

به گفته وی همه هفته طی روزهای سه شنبه به طور میانگین 80 مددجوی این استان با حضور در این دفتر مشکلات خود را مطرح می‌کنند.

حسین پور اظهار کرد: عمده مشکلات مددجویان معیشتی، تحصیلی و درمانی بوده که در این راستا این نهاد پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات مراجعان انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی تاکید کرد: البته ملاقات عمومی و رسیدگی به مشکلات مددجویان شهرستان‌های این استان نیز در یکی از روزهای هفته اختصاصاً انجام می‌شود.

حسین پور اضافه کرد: خدمتگزاری و رفع مشکلات مددجویان این نهاد افتخاری برای کارکنان کمیته است.

انتهای پیام/63002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول