اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری بیش از 500 مورد سخنرانی در ارتباط با آزادسازی سوسنگرد در آذربایجان غربی

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی از برگزاری بیش از 500 مورد سخنرانی در ارتباط با آزادسازی سوسنگرد در مساجد، مدارس و مناطق مختلف استان خبر داد.

برگزاری بیش از 500 مورد سخنرانی در ارتباط با آزادسازی سوسنگرد در آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام حبیب مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به 26 آبان ماه، سالروز آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی برنامه‌های متعددی برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: از هفته‌های گذشته بیش از 100 نفر مبلغ برای سخنرانی در ارتباط با ابعاد مختلف آزادسازی سوسنگرد در مساجد و مراکز مختلف در نظر گرفته شده‌اند.

مقدم بر لزوم تشریح ابعاد مختلف آزادسازی سوسنگرد و شکست محاصره آن در میان جوانان تأکید کرد و افزود: بیش از 500 مورد سخنرانی در این راستا در مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

وی از حضور این مبلغان مذهبی در مدارس استان به ویژه مدارس امین آن خبر داد و افزود: به این ترتیب تلاش کرده‌ایم تا نسل جوان و نوجوان با رموز موفقیت رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف آشنا شده و از عملکرد آنان در شرایط بحرانی مبارزه پند بیاموزند.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی به برگزاری نشستی در حوزه‌های علمیه استان برای تبیین نقش مقام معظم رهبری و شهید چمران در این پیروزی بزرگ اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با بهره‌گیری از شیوه‌های صحیح، ارزش‌های اسلام و انقلاب را در قالب برنامه‌های مناسبتی به نسل جوان انتقال دهیم.

وی از توزیع کتاب «فرشته‌های سوسنگرد»، نوشته سرلشکر فیروزآبادی در میان دانش آموزان مدارس استان خبر داد و گفت: با توجه به قزازگیزی این روز در هفته کتاب، تلاش می‌شود تا با برگزاری مسابقه کتابخوانی از محتوای این کتاب، عاملی برای رغبت بیش‌تر دانش آموزان برای تحقیق و مطالعه در زمینه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس شد.

مقدم همچنین بر نقش مهم اولیای مدارس در در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: در این راستا جزوه‌ای حاوی نکات ناب در ارتباط با شیوه انتقال این ارزش‌ها به نسل نوجوان و جوان، در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است تا با بهره‌گیری مناسب از مطالب موجود، در راستای احیای این رسالت خود نیز گام بردارند.

انتهای پیام/61006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول