اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشت آزدگان در مجلس:

سوسنگرد مهد عشایر عرب خوزستان و سرزمین نشانداران شجاعت است

نماینده مردم دشت آزدگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوسنگرد پایتخت غیرت جهان و جایگاه عاشقان شهادت و همچنین سرزمین نشان‌داران اخلاص و شجاعت است.

سوسنگرد مهد عشایر عرب خوزستان و سرزمین نشانداران شجاعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ناصر صالحی‌نسب در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: تنها شهری که به دستور صریح امام راحل آزاد شد سوسنگرد بود که این امر افتخاری برای مردم دشت آزادگان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه 26 آبان‌ماه روز بزرگی بوده که در تاریخ به ثبت رسیده است افزود: شهری سوسنگرد چون مرکز و مهد عشایر عرب خوزستان به شمار می‌رود به لحاظ موقعیت استراتژیک نزد عراق اهمیت ویژه‌ای داشت. لذا قصد تصرف آن را کرده است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شهر سوسنگرد و شهدای آن در طول سال‌های اخیر قدری مغفول مانده است این در حالی است که یک سوم شهدای جنگ تحمیلی در شهرستان دشت آزادگان و شهر سوسنگرد به شهادت رسیده‌اند.

وی عنوان کرد: بیش از یک درصد جمعیت شهرستان دشت آزادگان شهید و دو نیم درصد آن جانباز هستند اما متأسفانه حق مردم شهرستان در دوران جنگ و پس از جنگ به خوبی ادا نشده است.

صالحی‌نسب عنوان کرد: معتقدم موضوع آزاد‌سازی سوسنگرد و استان باید به صورت گسترده و وسیع مدنظر رسانه‌ها قرار گیرد. که متأسفانه قدری در این خصوص کم لطفی شده است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: معمولا در سال‌های قبل مراسم بزرگداشت روز 26 آبان در حد یک مراسم رژه برگزار می‌شد اما خوشبختانه از 4 ـ 5 سال گذشته با همت مسئولان سپاه شهرستان این روز به خوبی گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز شهرستان دشت آزادگان در دوران دفاع مقدس 1200 شهید، 1600 جانباز و تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول