اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد

برخورداری 14 شهر و 68 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: درحال حاضر تعداد 14 شهر و 68 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که 85 درصد جمعیت شهری و 18 درصد جمعیت روستایی استان را در خود جای داده است.

برخورداری 14 شهر و 68 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، فرشید دشتی اظهار کرد: در راستای گازرسانی به استان و ایجاد زیرساخت‌های لازم، شهرک‌های صنعتی بزرگ استان در شهر‌های بیرجند، قاین، فردوس و سرایان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و دو نیروگاه استان و کارخانه سیمان قاین از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که گازرسانی به شش شهر و 67 روستای دیگر  استان در دست اقدام است، افزود: امید است با بهره‌مندی از این پروژه‌ها جمعیت زیر پوشش گاز طبیعی در استان در بخش‌های شهری و روستایی به 91 و 30 درصد برسد.

سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان را حدود 135 هزار مشترک اعلام کرد و از مشترکان گاز طبیعی خواست با رعایت مسائل ایمنی و رعایت الگوی مصرف بهینه، ضمن سپری کردن زمستان بدون حادثه، شرکت گاز را در تامین پایدار گاز طبیعی یاری کنند.

انتهای پیام/69025/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول