اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف آمل:

نباید برای کسب پست و مقام در برابر انحرافات سکوت کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: نباید برای کسب پست و مقام در برابر ناملایمات و انحرافات موجود در جامعه سکوت کرد.

نباید برای کسب پست و مقام در برابر انحرافات سکوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، حجت‌الاسلام رسول علیخانی صبح امروز در همایش بصیرت عاشورایی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اظهار داشت: در زمان امام حسین(ع) فرماندهان خائن و دشمنان بسیار زیادی وجود داشتند که برای ضربه زدن به اسلام تمام تلاش خود را بکار می‌گرفتند.

علیخانی با بیان اینکه امام حسین(ع) معیار و الگویی برای مسلمانان و همه جهانیان بوده است، افزود: پیروان اهل بیت(ع) باید مراقب باشند تا از مسیر حقیقی امام حسین(ع) منحرف نشوند.

وی توسل به فرهنگ عاشورایی را کلید نجات بخش زندگی انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ما باید مراقب باشیم و بدانیم زیر خیمه چه گروهی سینه‌زنی می‌کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ها و اعمال ما در مسیر حقیقت باشد، اظهار داشت: انسان باید از نعمت خداوندی که در اختیار ما انسان‌ها قرار داده است، به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

علیخانی با بیان اینکه برای دست‌یابی به تقرب الهی باید تمام تلاش خود را بکار گیریم، افزود: انسان باید در تلاش باشد تا با اعمال نیکو و شایسته رضایت پروردگار را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه انسان باید در مسیر حق و عدالت حرکت کند، بیان داشت: نباید برای کسب پست و مقام در برابر ناملایمات و انحرافات موجود در جامعه سکوت کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل تصریح کرد: در جایی که موضع‌گیری به نفع امام زمان(عج) و ولایت فقیه است باید مواضع خود را مشخص کنیم و به فرمان رهبری گوش فرا دهیم.

علیخانی در پایان یادآور شد: همه باید در طول زندگی خود مدافع خوبی برای اسلام باشیم و در این راه و تبلیغ شعائر اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/86003/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول