اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری نشست بصیرتی سبک زندگی اسلامی در میاندرود

نشست بصیرتی سبک زندگی اسلامی در روستای لالیم میاندرود برگزار شد.

برگزاری نشست بصیرتی سبک زندگی اسلامی در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، نشست بصیرتی سبک زندگی اسلامی با حضور بسیجیان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد عصر امروز در شهرستان میاندرود در روستای لالیم بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی و تشریح نقش ارزش‌ها در پیشبرد امور اجتماعی و فردی بسیجیان و دیگر آحاد جامعه برگزار شد، سخنرانان آخرین شرایط فرهنگی را برای دعوت‌شدگان تشریح کردند.

بسیجیان میاندرودی از روستاهای گهرباران و مرکزی این شهرستان و اعضای بسیج شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود در ابتدای این مراسم با شرکت در مراسم پرفیض زیارت عاشورا بر معنویت جلسه افزودند.

به گزارش فارس، 26 آبان‌ماه سالگرد آزادسازی سوسنگرد از اشغال رژیم بعث عراق، موضوع مهم این نشست در میاندرود بود و مسئولان ارشاد شهرستان میاندرود با ارائه بروشورهایی زوایای پنهان این رویداد حماسی و انقلابی در تاریخ انقلاب اسلامی را برای بسیجیان حاضر تبیین کردند.

انتهای پیام/86021/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول