اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد مطرح کرد

تسریع در صدور حکم شهردار بجنورد توسط وزارت کشور‌

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد گفت: از وزارت کشور انتظار داریم تا نسبت به تسریع در صدور حکم شهردار اقدام کند.

تسریع در صدور حکم شهردار بجنورد توسط وزارت کشور‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی عصر امروز در جمع مردم محله کلاته باقرخان اظهار کرد: براساس مذاکراتی که با شهردار انجام شده است، یکی از اولویت‌های شورا و شهرداری توجه به مناطق حواشی بجنورد منظور شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون یک سوم از جمعیت بجنورد در این مناطق سکونت داشته که توجه هر چه بیشتر متولیان شهری را به این مناطق می‌طلبد.

گریوانی تاسیس شهرداری مهر را یکی از اقدامات شورای اسلامی دوره‌های قبل برای توجه بیشتر به این مناطق دانست و در عین حال تاکید کرد: نبایستی مدیران شهرداری مهر با برخی اقدامات عرصه را برای مردم ساکن در این محلات تنگ کنند.

* خطر ریزش خانه‌های موریانه زده در حواشی بجنورد جدی است

عضو شورای اسلامی بجنورد در ادامه نسبت به خطر ریزش خانه‌های موریانه زده در حواشی این شهر هشدار داد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود پنج هزار واحد مسکونی در بجنورد که عمدتا در حواشی قرار داشته با مشکل موریانه‌زدگی مواجه هستند.

گریوانی تصریح کرد: پیش از این مقرر بود تا پروانه ساخت با حداقل هزینه‌ها از سوی شهرداری و تأمین تسهیلات توسط بنیاد مسکن انجام شود که متأسفانه تاکنون مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: احتمال ریزش این واحدها با کوچک‌ترین زمین لرزه وجود داشته از این رو تا قبل از وقوع هر حادثه در این زمینه بایستی تدبیر شود.

انتهای پیام/63002/ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول