اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت خبر داد

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران صنعت و معدن در جیرفت

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: ما در جیرفت از سرمایه‌گذاران صنعت و معدن به طور جدی حمایت می‌کنیم و از دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم درخواست حمایت از سرمایه‌گذاران را داریم.

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران صنعت و معدن در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات معادن شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: جنوب کرمان دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی است و خداوند تمام نعمت‌ها را یکجا به ما داده است و باید تلاش کنیم از این ظرفیت‌ها به ویژه در بحث معادن استفاده کنیم.

وی با اشاره به عدم استفاده از این ظرفیت‌ها تاکنون افزود: باید در بخش‌های تولیدی، اشتغال و توسعه گام‌های بزرگی برداشته شود و این نیازمند همکاری همه مسئولان است، ما هم در جیرفت از سرمایه‌گذاران صنعت و معدن به طور جدی حمایت می‌کنیم و از دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم درخواست حمایت از سرمایه‌گذاران را داریم.

امینی‌روش تصریح کرد: به اندازه کافی در منطقه فرصت‌ها را از دست داده‌ایم و با وجود تلاش‌های انجام شده بسیاری از مردم در روستاها از امکانات بی‌بهره هستند.

وی با بیان اینکه با مستندات و مدارک از حقوق مردم حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با کسانی که بخواهند برای سرمایه‌گذاران در منطقه مزاحمت ایجاد کنند به شدت برخورد می‌کنیم.

مجید رستمی دادستان جیرفت نیز در این نشست اظهار داشت: آنچه قانون مشخص کرده این است که اگر املاک در زمین معادن قرار گرفته باید رعایت حق مالکیت شود.

وی با اشاره به اهمیت فرآوری معادن در منطقه و جلوگیری از خام‌فروشی افزود: در این راستا باید از نیروهای انسانی بومی برای ایجاد اشتغال در منطقه استفاده شود که این حق مردم منطقه است.

رستمی تصریح کرد: باید وحدت رویه در منطقه باشد و محیط زیست هم با سرمایه‌گذاران معادن همکاری داشته باشد و ما هم از سرمایه‌گذاران به شکل ویژه حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/80002/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول