اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی میاندرود خبر داد

برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب در میاندرود

رئیس کتابخانه‌های عمومی میاندرود از برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب در این شهرستان خبر داد.

برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب در میاندرود

مهدی رضایی جامخانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت‌های تقویت فرهنگ مطالعه در سطح جامعه از کتاب و کتابخوانی به عنوان نسخه شفابخش جامعه از مثلث گمراهی اشتباه و انحراف در عصر پرهیاهوی حاضر یاد کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندرود در این‌مورد با بیان اینکه کتاب‌های مفید و غیر مفید باید از هم تمیز داده شوند، افزود: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی کتاب‌ها بیشتر با رویکرد تقویت اخلاقیات و توسعه علوم مختلف در زمینه‌های دانشگاهی و عمومی برای مردم و علاقه‌مندان تدوین شده است.

این مسئول یکی از راه‌های ایجاد علاقه در بین کودکان و نسل آینده به سمت مطالعه کتاب را اهل مطالعه بودن خود والدین دانست و گفت: فرزندان با مشاهده پدر یا مادر خود در حال خواندن یک کتاب مجله یا روزنامه به صورت ناخودآگاه از وی تقلید کرده وبه این حوزه علاقه‌مند می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندرود در این مورد از برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب در محل کتابخانه‌های عمومی این شهرستان واقع در خیابان شهید تاجیک شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود خبر داد و زمان آن‌را دوشنبه هفته جاری از ساعت 8الی 17 اعلام کرد.

مهدی رضایی با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب و کتاب‌خوانی افزود: در این زمینه مراسم تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی در گلزار شهدای این شهرستان، اجرای زنگ مطالعه مفید در یکی از مدارس راهنمایی سطح شهرستان و برپایی نشست ادبی در محل کتابخانه عمومی میاندرود تنها بخشی برنامه‌های گرامیداشت این هفته در شهرستان میاندرود است.

انتهای پیام/86021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول